L.. Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Trenger jeg å si mer. Vel for de som liker slikt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Access to this web page is restricted. sier arbeidsgiveren min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 haha..... skikkeli bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Noe av det sykeste jeg har sett hehe... men herregud for et kult påfunn hehe... Tror det er en etterlikning av Britney Spears-hamburger reklamen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Noe av det sykeste jeg har sett hehe... men herregud for et kult påfunn hehe... Tror det er en etterlikning av Britney Spears-hamburger reklamen... Britney? Er d ikke Paris Hilton som er i den reklamen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 haha... vet ikke om jeg hadde likt å fått bilen vasket av han/hun der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Paris..ja takk Han der...nei takk....@ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 HAHAHAHAHAH!! Stakkars BMW da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Ble igrunn litt skuffa Men morro læll, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Kan tenke meg at han der kunne klart å lage et par bulker før han var ferdig med vasken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Jeg gikk inn på linken uten og tenke noe mere på det... det skulle jo ha vært en !!!WARNING!!! etter linken så de som er fortsatt litt dårlig etter gårdagen... kunne har forberett seg litt... kul ide, stakkars bimmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Steike.. Ikkje søren om han hadde fått rørt bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Keep distance from my car!! Hakket før jeg måtte finne fram ei bøtte å spy i. Kvalmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Access to this web page is restricted. sier arbeidsgiveren min. der hadde du flaks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Noe av det sykeste jeg har sett hehe... men herregud for et kult påfunn hehe... Tror det er en etterlikning av Britney Spears-hamburger reklamen... Britney? Er d ikke Paris Hilton som er i den reklamen da? Det kan nok stemme ja hehe... tok feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå