Psyfoon Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 En kollega som ringte til meg nå nettopp.. Fikk tilbud om en 81mod 316, 160.000km, med mangellapp. Var bla. rust i fotbrønnene fremkant, defekte gummiforinger bærebruer og brist i fjær. Endel lakkrust i karosseriet. Rød av farge. Har selv kjørt bilen for en tid tilbake og den var meget god og kompakt. Har bare et par timer på å bestemme meg.. Prisen er 3.000kr inkl. veiavgift.. Ellers blir den levert huggeren første ting imorgen tidlig Har bare til kl.9 ikveld å bestemme meg på.. Følger dessuten med 8 nesten nye dekk.. Lønner seg...?? Kommer jeg til å angre hvis jeg ikke kjøper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 ....3.000 er då ikkje noko du må gå frå hus og heim for å forsvare økonomisk (forhåpentlegvis). Er bilen litt i stand så er ikkje 3.000 noko upris. Du og får då igjen vrakpant. Men ein må ha nokon lappar til registrering og fixing av mangellapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 innkjøpsprisen blir jo 1500 kroner. det er ikke mye. kan bli et morsomt prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 ....3.000 er då ikkje noko du må gå frå hus og heim for å forsvare økonomisk (forhåpentlegvis). Er bilen litt i stand så er ikkje 3.000 noko upris. Du og får då igjen vrakpant. Men ein må ha nokon lappar til registrering og fixing av mangellapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2005 Fikk prutet ned bilen til 2.000kr så da var det ikke lenger noe spørsmål Så nå er jeg den lykkelige eier av en E21 med 3 eier og 160' på telleren Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Gratulere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå