325IX Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 Jeg vurderer å selge min E30 325IX 88 mod Noen som kunne tenke seg denne ? Pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 .....ut med litt bilder, så ser folket gliset ditt! Priantydning kunne og vere noko som gira kjøparar.. Lykke til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2005 ja får vell høre på deg...! Skal ta noen bilder en dag å legge dem ut. Godbitene vil komme .. Kommer plutselig tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 sleng ut bilder ja Skal ha meg "lekebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Ser gjerne jeg og. Håper den er diamantsort og med automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå