Gå til innhold

Diverse problemer på e36 318i-95

L..
 Share

Anbefalte innlegg

Har byttet bremsene foran for 3-4 måneder siden. Men sliter nå med en intens høy piiiiiiiiiiiiiiipe lyd når jeg bremse i lav fart.

Bremse skiven er slitt 3-4 mm inn men hørte at det ikke var så alvorlig. Men litt kjedelig å måtte stoppe kraftig hver gang for å ungå høy lyd.

Hva kan dette være?

Og dessuten har det kommet en del rust på hjulbuene bak. Noe som snart kommer til å bli tydlig. Er det en stor jobb å få det fikset??

MVH Lennart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hyling av bremsene rett etter du har skiftet klosser er ganske vanlig egentlig.. jeg skifta til kraftigere skiver/klosser på min og da begynte bremsene og pipe innimellom.. har ikke brydd meg så mye med det,men vet at hvis jeg skifter til vanlig originale klosser så vil det forsvinne med en gang..

når det gjelder rusta så spørs det om det er overflate eller gjennomrustet..er det gjennomrustet kan det bli endel jobb med det ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar fra en mekaniker.mange biler får sån pipe lyd etter di har skiftet bremse skiver og klosser,vis du kjøpe skrike plate som du kan få hvor som helst bil deller buttik og kliper til platen i samme form som klossen og legger det mellom caliper og klosser garantert er prolemet løst .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar fra en mekaniker.mange biler får sån pipe lyd etter di har skiftet bremse skiver og klosser,vis du kjøpe skrike plate som du kan få hvor som helst bil deller buttik og kliper til platen i samme form som klossen og legger det mellom caliper og klosser garantert er prolemet løst .

Keeee?

Skrike plate? Hva mener du med det?. Er det en slags pakkning :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noe kobber smørning som jeg skal prøve. Det jeg puttet på var vist ikke godt nok.

Gleder med til å skli forbi driv-in uten å vekke opp alle som sover innen 1 mils omkrets. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...