Gå til innhold

Ikke parker bilen din på Gardermoen lufthavn over en uke !

Sperre
 Share

Anbefalte innlegg

Jobber i et firma som er mye på reisefoten, stort sett står ikke firma-bilene stort sett mer enn to uker der.

I dag ble den ene meldt stjålet ! En Ford F350 Super Duty, men ble heldigvis senere funnet. Jævla frekke idioter ass. Hadde tenkt å parkere bilen min der når jeg skal jobbe nå, men tror jeg heller tar bussen !

Så dagens moral, ikke parker bilene deres på Gardermoen lufthavn :!::!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig! må Faen ikke parkere der over tid!

kompis av meg sin A6 ble stjålet der for noen år siden mens han var i syden..ble funnet igjen ribbet i ettertid.. greit nok at flyplassen fikk "regninga" med og anskaffe ny bil til ham...men en A6 2,7 Bi-turbo med 20" + div andre ting er ikke bare bare og oppdrive i den strøkne tilstanden som hans sin var..

så jeg kommer Aldri til og parkere der hvertfall! Vær fornuftig og ta bussen ja Sperre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde seriøst at det var litt bedre vakthold der asså til å være Norges største flyplass, men nei.. Den forden er sinnsyk asså, værste pakken til Ford av den typen med all org. stylingen ;) Har kjørt den to tre ganger (selv om jeg ikke har lappen på den) men fytti***** for en akselrasjon ! Stopper ikke å akselrere før turtallsperren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg parkerte i parkeringshuset der oppe i litt over ett døgn og da var det en eller annen jævel som prøvde og bryte seg inn i min gamle M6.Grrr....

Måtte bare skifte dørlåsen etterpå men likevel meget irriterende var det :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den blå?

Hvis du mente Ford'n så er det Svart

Ble funnet, da hadde de som hadde tatt denne lakkert/fjernet over firmamerkene.

De hadde sannsynligvis blitt avslørt i en rutinekontroll av politiet. De som tok den prøvde å stikke av fra politiet, resultat : Mange bulker, ripetopp hele bilen og understellet er helt eller delvis ødelagt... Hadde kjørt ut i skogen med den... HØY hastighet.

Jævla idioter asså :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde seriøst at det var litt bedre vakthold der asså til å være Norges største flyplass, men nei.. Den forden er sinnsyk asså, værste pakken til Ford av den typen med all org. stylingen ;) Har kjørt den to tre ganger (selv om jeg ikke har lappen på den) men fytti***** for en akselrasjon ! Stopper ikke å akselrere før turtallsperren...

Det er ikke bare på Gardermoen det mangler skikkelig vakthold på parkeringsplassne. Da jeg var i Paris ved nyttårsskiftet så jeg en helt ribbet Audi A8 pluss mange flere luksusbiler som ikke var helt seg selv lenger. Må være frustrerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du betaler jo en del for å ha bilen der.. da bør en forvente at den ikke blir stjælt!!!! Fy faen asa, er utrolig å høre.

Jeg har alltid trodd det var sikkert å ssette bilen p gardemoen, men nå veit jeg at jeg aldri skal gjøre det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...