elementz Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Har mistet 2 felgmerker på felgene mine nå og må såklart ha nye.. Hvor får jeg kjøpt slike BMW-Felgmerker? eller forslag til noe annet? Bilen er ikke helt clean her.. får gå ut å ta noen nye på det grønne gresset snart.. Men er her da bilen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 GS bilder. De har alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Har mistet 2 felgmerker på felgene mine nå og må såklart ha nye..Hvor får jeg kjøpt slike BMW-Felgmerker? eller forslag til noe annet? Bilen er ikke helt clean her.. får gå ut å ta noen nye på det grønne gresset snart.. Men er her da bilen min.. er det senterkopper du tenker på? i tilfelle så ta en tlf til big-wheels her i Kristiansund.(www.big-wheels.no) Har til de fleste felgstørrelser til en billig penge. pen og "clean" bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2005 Har mistet 2 felgmerker på felgene mine nå og må såklart ha nye..Hvor får jeg kjøpt slike BMW-Felgmerker? eller forslag til noe annet? Bilen er ikke helt clean her.. får gå ut å ta noen nye på det grønne gresset snart.. Men er her da bilen min.. er det senterkopper du tenker på? i tilfelle så ta en tlf til big-wheels her i Kristiansund.(www.big-wheels.no) Har til de fleste felgstørrelser til en billig penge. pen og "clean" bil forresten aah..senterkopper ja..endelig det riktige ordet.. Hva dere synes da? ronal-merke eller bmw-merket i felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 hehe..ikke alltid man kommer på det riktige ordet Så lenge man skjønner hva det er man vil fram til så er det jo greit de felgene der passer utrolig fint med bmw-merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 fet bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå