elementz Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Finnes det en slik "gjør det selv" på det området? må skifte den før spissinga på bilen ordnes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg pleier og plukke ned bære broa, når jeg skifter bære kula, også bruker jeg ei presse på selve kula, funnet ut att det er enklest. sitter som fy rakkern de greiene der. Mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2005 ja...riktig..det virker jo så enkelt..men den sitter trolig bånn fast ja..vil ikke gå mange dager uten bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Og plukke ned bære broa, går rimelig greit, det er opphengs kula som sitter, men hvis du har ei presse tilgjengelig så er ikke det noe problem heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2005 kanskje jeg spør dumt men..hva mener du med en "presse" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Lettere å bytte hele bærearmen... Det gjorde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 autoart mener nok en hydraulik presse for å presse ut kula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Det er korrekt;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 hydraulik presse med en kopp som akkurat passer utpå ramma til kula. Da går det smooth å skifte. been there done, that. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Det er ikke noe problem å få den ut hvis du har 'presse' !! Men jeg hadde litt problem med å få di nye å 'entre' rett. Måtte pusse av rundt på kanten for å få den til å entre rett. Da gikk det som smurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå