Gå til innhold

Bilder av min "nye" E21 jeg kjøpte i går


 Share

Anbefalte innlegg

Bilen viste seg altså å være en 81mod 315, ikke 316 som den forrige eieren trodde. Dessuten hadde den rullet noe lengre, 178.000km men det er ikke så mye det heller.. Motoren er som ny, eneste problemet er at utløserlageret på clutchen begynner å bli slitt (noen lyder når man slipper clutchen i fri) Var ut å kjørte den en tur i dag, bilen var virkelig tight og fin, rett og slett komfortabel, bortsett fra noe rakling i forstillingen. Av bildene kommer det frem at det er rustet hull rundt "lokkene" fremme i gulvet, slik at dette har falt av på førersiden. Også rust fremme i fotbrønnene og forskjermene og litt lakkrust her og der. Egentlig ikke så mye rust, så langt jeg har sett.

Alt i alt så synes jeg bilen er ok. Fornøyd med kjøpet. 2000kr er ikke mye penger:)

Dere får se på bildene og bedømme selv. Kom gjerne med tilbakemeldinger om bilen (positivt og negativt).

146.JPG

147.JPG

148.JPG

149.JPG

150.JPG

151.JPG

152.JPG

153.JPG

154.JPG

155.JPG

156.JPG

157.JPG

158.JPG

159.JPG

160.JPG

161.JPG

162.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det viser at den er tatt godt vare på iallefall.. :)

Har egentlig ingen planer enda, da dette var et impulskjøp. Hadde overhodet ingen plan om å kjøpe en E21, men.. sånn kan det gå :lol: Jeg har hverken tid eller penger til å begynne å gjøre noe med den nå før jeg er helt ferdig med 02'en så den blir vel satt på låven inntil videre tenker jeg. Er fint å ha et prosjekt klar hvis det begynner å klø i fingrene. Ser på dette som et langtidsprosjekt, ettersom jeg helst vil slippe å 3 biler registrert. Tenker den er ferdig til den er veteran iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... din ser nå iallefall ut som en bil...

E21 er en trivelig bil, så du må ta vare på den og fikse den opp nå - for nå er BMWorginal-delene på bunnprisnivå... Om ikke så altfor lenge så er de nok på 02-nivå tror eg...

her er et lite bilde av min for øyeblikket:

Diverse003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...