Reddevil Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Hei der! Har en 91 noe modifisert bmw som har krangla litt den siste tiden. tempen er noe ujevn og den drikker kjøleveske, og den siste tiden har tempen gått fra normal til rødt på 5-7 sek. hva skyldes dette? skadeomfang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Ryker det hvitt av eksos? Åssen ser pluggene ut?Vann i olje?Olje i vann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilst Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Høres ut som du har samme problem som jeg hadde på min 318i. Byttet viskosekoblingen selv. Temp. helt ok! Se mitt innlegg her: http://turl.no/bg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Hvor får man tak i viskosekoblingen? Jeg ble fortalt hos mekonomen at jeg MÅTTE til bmw, men BMW er så sykt dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Kjenner en som hadde samme problemet, han måtte bytte toppen..Bilen ble varm med engang, og den slukte kjølevæske.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilst Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Kan kjøpes billig her! http://www.veng.no/ eller http://www.gsbildeler.no/ Dersom viften går sakte rundt eller ikke går i det hele tatt er det nok viskosekoblingen. Åpne panseret å sjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reddevil Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2005 Vifta går, men ikke når jeg skrur av tenninga, selv om motoren er varm.. Skal skifte topppakning nå, så får jeg se... noe må gjøres! Festet til radiatorslangen på radiatoren gikk til helvete pga varme problemene.. lite gunstig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Sjansen for at toppen har vridd seg er nok tilstede der ja. Jeg varmkjørte min opptil 3 ganger pr. dag i en 2 ukers periode, og vet hvor stort skadeomfanget kan være. Toppen på bilen min er konstatert at den har vridd seg ørlitegranne, og det lekker litt væske. Men ikke i den grad du beskriver her. Jeg er også ramma av at temp nåla går opp på rødfeltet på et par sekunder, men jeg har konstatert at sensoren min sitter dårlig Jeg skal selv montere en separat vanntemp instrumentering for å dobbeltsjekke det. Har du prøvd å lufte kjølesystemet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå