Frank Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Var sjåfør på en e28 M5 (ca.300hk) til selbu festivalen i helga! Full bil å kjørte shladd på tørasfalten:D HÆRLIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 De bilene er det utrolig få av i Norge Med den "ekte" M5 motoren (altså ikke M535 motoren). Det bor en kar i nabobygda som har prikk lik bil, og den drar GODT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Var sjåfør på en e28 M5 (ca.300hk) til selbu festivalen i helga! Full bil å kjørte shladd på tørasfalten:D HÆRLIG Det er måten å behandle "lånt" bil på Hehe - Neida! Raskeste jeg har kjørt av biler - som jeg kommer på - er en audi-ettelleranna , husker ikke hvilken, men om noen husker filmen UNO, så er det en prikklik (å da mener jeg HELT LIK) som når de utlendingene dasker han fyren i vaskehallen. Hvilken audi er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 har sett filmen men husker ikke heeelt men er det den jeg tror så er det nok en Audi A8 Raskeste Originale bilen jeg har kjørt er en Ferrari 348tb. DET var faen meg stas assa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Raskeste jeg har kjørt må være BMW 750. Ikke så veldig rask da, men godt moment:) Ellers har jeg kjørt en litt rask audi, oljebrenner av alle ting Var en 99mod A8 3.3TDI V8. Bra moment i den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Det raskeste jeg har eid, er en E28 M5... (ÅÅÅÅÅÅ, som jeg savner den bilen..... ) Det raskeste jeg har kjørt er en E34 Alpina B10BiTurbo, det var bare noen hundre meter, men morro var det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2005 De bilene er det utrolig få av i Norge Med den "ekte" M5 motoren (altså ikke M535 motoren). Det bor en kar i nabobygda som har prikk lik bil, og den drar GODT! Bilen er en original M535i ombygd til M5 Med den ekte M5 motoren seff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2005 Det er måten å behandle "lånt" bil på Hehe.. Når bileieren satt å sa gir ned, gi full gass da er jeg ikke tongbedd alts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Var sjåfør på en e28 M5 (ca.300hk) til selbu festivalen i helga! Full bil å kjørte shladd på tørasfalten:D HÆRLIG Den har jeg også kjørt! helt sinnsykt rå bil! Vi er heldi' vi Frank som får være sjåfør på den nesten hver helg! Men du kjører en smule hardere enn meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2005 Var sjåfør på en e28 M5 (ca.300hk) til selbu festivalen i helga! Full bil å kjørte shladd på tørasfalten:D HÆRLIG Den har jeg også kjørt! helt sinnsykt rå bil! Vi er heldi' vi Frank som får være sjåfør på den nesten hver helg! Men du kjører en smule hardere enn meg da! Men du er den sykeste kvinnfolke jeg har sett kjørt bil da Vi ha kjørt om kamp da, Siv med Nissan 200sx å jeg med Bmw 535i kremt kremt, jeg toka da men hun er splitter pine gal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå