Ostespiller Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Har en liten diskusjon. kan noen hjelpe meg?? på drag stripa= 1997 Audi A3 1,8 turbo m/chip = 1140 kilo og 215 hk & 310 nm VS 1989 Bmw M3 original. Hvem vinner quart mila??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 AWD>RWD>FWD + God sjåfør > Dårlig sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 hmm... aldrig vært noe god på krokkodille munn... hvem spiser hvem og motsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2005 FWD på audi`en + like gode sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 godt mulig at m3en må vike vet ikke hva audien gjør 0 - 100 - 150 jeg. får ikke mer en det pådragstripa med så lite hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Krokodillen spiser det som er best. RWD er bedre enn FWD til launching. Rullende start eliminerer denne fordelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 med stående start er jeg overbevist om M3 seier... Men nå er det jo ikke farten på rettstrekkene som teller, det er farten i svingene som teller. Å der tror jeg den fremhjulsdrevne å understyrte A3'n får kjørt seg.. M3'n knuser A3'n!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 kvartmila er som regel rett frem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 kvartmila er som regel rett frem... ...ja sist eg såg det var det fett fram!!!!! Rett fram trur eg på Audien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 BMW'en har vel diffbrems? Har Audien dette? Hvis ikke blir det rått parti i favør BMW. Blir mye spinning på Audien i starten da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 tipper det er ca lik aks på de bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Bakhjuls trekk er best på aks Bedre enn forhjulstrekk og firehjuls trekk(Etter det jeg har lest og sett i tester hvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Bakhjuls trekk er best på aks Bedre enn forhjulstrekk og firehjuls trekk(Etter det jeg har lest og sett i tester hvertfall) Det sier seg selv at det ikke stemmer. Ved like forhold gir fire hjul høyere friksjon enn to. Men at 4wd har høyere drivverkstap enn rwd er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Må nok bare innrømme at jeg tror Audaen hadde vunnet. En M3 med 195Hk er jo ikke lagd for rattlåsracing, og er ikke superkjapp rett fram. iallfall så er ikke min det... Men Auda med pustehjelp og 280+ chiphester må som regel vike rundt diverse norske baner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå