_Henning Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 Er på jakt etter en strøken m3 e30. helst ikke over 150-160.000km og gjerne med skinnint. alt av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 flere som er på leting etter en slik en. Prøvt bruktimport`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Henning Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2005 ja, driver å surfer litt på biler i tyskland/sveits, men enten har det gått svært langt, el så er det en org. evo2 osv å de koster men får lete videre å håpe å finne et bra eksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 når jeg skal handle inn m3 så blir det nok en evo eller noe, vil ha motoren på 240 hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Det finnes ingen original S14 motor på 240Hk. Sport Evo har 238Hk, men den er ikke akkurat billig. Ikke er det mange av den til salgs heller... Men kjøper du en så har du iallefall sikret deg en fantastisk bil Men personlig så mener jeg det er bedre å finne en "vanlig" M3 og heller bruke litt penger på modifisering. Sport Evo skal jo som kjent ikke røres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styggen82 Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Er på jakt etter en strøken m3 e30.helst ikke over 150-160.000km og gjerne med skinnint. alt av interesse Lyst på M3 87 mod med M5 motor????? ferdig rigga, skinn++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Det finnes ingen original S14 motor på 240Hk. Sport Evo har 238Hk, men den er ikke akkurat billig. Ikke er det mange av den til salgs heller... Men kjøper du en så har du iallefall sikret deg en fantastisk bil Men personlig så mener jeg det er bedre å finne en "vanlig" M3 og heller bruke litt penger på modifisering. Sport Evo skal jo som kjent ikke røres! Når jeg skriver 240 så er det bare for jeg ikke orka å dobbeltsjekke om det var akkuratt 238 hk på motoren Skal man kjøpe seg m3, hvorfor spare på pengene? Og evo sport er jo så rå at man trenger ikke å røre den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlings Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 Er på jakt etter en strøken m3 e30.helst ikke over 150-160.000km og gjerne med skinnint. alt av interesse Lyst på M3 87 mod med M5 motor????? ferdig rigga, skinn++++ godkjent? mer info? kan være interessert erling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 har mine store tvil om at den er godkjent med m5 motor, men hvis den er det så er det jo helt rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå