elementz Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 jess..skal ha de av å lakkere de på nytt..er mye steinsprut på de.. men forrige eier har jo limt de så jævli fast, hvordan skal jeg få de av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 21, 2005 Share Skrevet Juni 21, 2005 .....er dei limt med ein slik svart gummi lim? Eg har fjerna med ein bladkniv der eg rett og slett skar av limen. Etter på var det lett å få av limrestane...dei berre rulla eg av men tommelen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Kan jo prøve med en varmluftspistol og varme opp først så kanskje limer gir litt mere etter... men vær forsiktig så du ikke smelter hele driten da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Varm med en hårføner og bruk en fisketråd som du drar forsiktig gjennom liminga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå