Gå til innhold

Mobil/handsfree i bil

Share

Anbefalte innlegg

Synes det standard handsfree-settet som følger med Nokiaer fungerer fint til bilbruk. Man får hendene fri, lyden er bra og ikke minst så er det da fullt lovlig å snakke i tlf i bilen. Har det stort sett bare liggende i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....etter som at dette er meir og meir ein HF diskusjon sleng eg meg på:

Kult nytt produkt frå Pioneer...grei bilstereo med innebygd bluetooth handsfree/stemmestyring/telefonliste og iPod klar. for ca 4000,- Greit alternativ når ein HF for montering rundar 1000-1500,- + kranglete montering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det standard handsfree-settet som følger med Nokiaer fungerer fint til bilbruk. Man får hendene fri, lyden er bra og ikke minst så er det da fullt lovlig å snakke i tlf i bilen. Har det stort sett bare liggende i bilen.

Det er helt klart bedre, men hvis mobilen da ligger i midkinsollen syntes jeg det blir så mye krøll med ledningen ved giring etc og øreproppen detter ut (hvis man ikke har rigga seg til på forhånd da) Kan jo legge den i fanget, men er litt var på å legge den nærheten av "det aller helligste" :lol: (Leste en scary artikkel på det en gang :shock: )

Er større fan av påmontert/intergrert handsfree, men det koster jo littegrann mer da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart bedre, men hvis mobilen da ligger i midkinsollen syntes jeg det blir så mye krøll med ledningen ved giring etc og øreproppen detter ut (hvis man ikke har rigga seg til på forhånd da) Kan jo legge den i fanget, men er litt var på å legge den nærheten av "det aller helligste" :lol: (Leste en scary artikkel på det en gang :shock: )

Er større fan av påmontert/intergrert handsfree, men det koster jo littegrann mer da....

Ja, det er mye kluss å rigge det til, så om noen ringer pleier jeg nok desverre bare snakke i vei. Sikrere enn å pese med å plugge i handsfree og få en av proppene i øret og micen riktig sted.. Men når jeg ringer selv prøver jeg å bruke det. En kompis selger forresten mp3-spiller med bluetooth-støtte. Kan brukes som handsfree for mobiltlf. Ganske kult. Ellers fungerer faktisk høyttaler-funksjonen på min Nokia helt greit i bil. Litt langt for micen om den ligger i midtkonsollen, men det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis selger forresten mp3-spiller med bluetooth-støtte. Kan brukes som handsfree for mobiltlf. Ganske kult. Ellers fungerer faktisk høyttaler-funksjonen på min Nokia helt greit i bil. Litt langt for micen om den ligger i midtkonsollen, men det går.

He he, kult! Har ikke hørt om det før jeg! Genialt når jeg tenker over det! :D På min kan jeg koble den inn på anlegget, mer har ikke sjekket helt hvordan enda...

Høytaler funksjonen min blir litt for spak begge veier i bilen desverre, har prøvd ett par ganger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som lar mobilen ligge i midtkonsolen (løst), så er dette ikke godkjent. Mobilen skal være fastmontert. Tilstrekkelig feks med enkel magnetholder.

Trallala!!

Hva med bukselomma? :)

Forundrer meg om det har skjedd at noen med handsfree har fått bot for å ha mobilen liggende i midtkonsollet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...