///M Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 satt og klikka litt på bruktmarkedet og kom over denne, http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1119407031248?finnkode=5682043&sid=5a5u9alip903666&pos=708 hva synes folket, var ikke denne bilen fin og noen som vet hva slags felger det er på den. det var ikke så veldig mye gummi på dem..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 hva synes folket, var ikke denne bilen fin og noen som vet hva slags felger det er på den.det var ikke så veldig mye gummi på dem..... Fin bil det der ja.. Ang. felger: Selges med 20" RH felger Er vel disse (RH AJ200): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Hadde den hatt svarte baklykter, så hadde den sett mye penere ut bakfra, synes jeg. Men, jævlig fin ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Felgene var nå litt overdrevet. Så ikke spesielt bra ut. Men resten av bilen var smooth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Felgene var nå litt overdrevet. Så ikke spesielt bra ut. Men resten av bilen var smooth Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Så kul ut den der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Bra pris men rent for store felger som ødelegger utseende på bilen,folk vil kikke på felgene og ikke bilen når du kjører forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 størst er ikkje best,, synes felgstørrelsa har sklidd fulstendig ut.. ikkje er det fint med 18" på en e30.. heller ikkje brukandes.. slik er det over heile linja.. oppi et par å 20 tomma høyre heime på en lastebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Bare tenkte på en ting når jeg så detta bilde.. hva med en E39 med justerbart senkesett og 17" brock b1 felger? må jo ha blitt kult? eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Stygge baklykter, ellers veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Denne bilen var jo sjefs! Hvis noen skal kikke på den, så må dere skyndte dere - for det reiser en kar fra Haugesund i dag for å kikke på den (nei, ikke meg desverre...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Hadde den hatt svarte baklykter, så hadde den sett mye penere ut bakfra, synes jeg. Men, jævlig fin ellers. ...svarte baklykter er "ut". Bilen såg fin ut, litt i meste laget med 20" men det er vel smak og beghag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Hadde den hatt svarte baklykter, så hadde den sett mye penere ut bakfra, synes jeg. Men, jævlig fin ellers. ...svarte baklykter er "ut". Bilen såg fin ut, litt i meste laget med 20" men det er vel smak og beghag. Jeg er vel "ut", da. Det er uansett finest. "Lexus"-lykter og sånt ser jævlig ut, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Jeg er vel "ut", da. Det er uansett finest. "Lexus"-lykter og sånt ser jævlig ut, synes jeg. ..og det er i hvertfall kjipt for de som kjører Lexus. De ser ut som rånere med en gang de har henta bilen i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Jeg er vel "ut", da. Det er uansett finest. "Lexus"-lykter og sånt ser jævlig ut, synes jeg. ..og det er i hvertfall kjipt for de som kjører Lexus. De ser ut som rånere med en gang de har henta bilen i butikken. må si at lexus lyktene passer sinnsykt bra på lexus! Is200 er en bil jeg selv kan tenke meg å eie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå