stiifen Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 hei..lurte på om en m-tech fanger (hekk + front) til en coupe vil passe på en sedan??? det er snakk om orginal fangere hær...er det mulig å tilpasse noe slikt om den ikke passer?? noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 kameraten min har nettopp kjøpt seg e30 320i sedan, og han har bestilt m-tech-fanger-sett til coupe versjonen..han sa han måtte "mixe og trixe litt" for at det skulle passe, sikkert litt kapping og skjæring og sveising etc men det skulle visst gå sa han! men nå ser det ut som at du snakker om e36, og da veit jeg ikke helt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2005 ja..det er E36 det er snakk om her hm..er det ingen som hvet??? ser at mange fangere passer begge modellene...men lurte på om det er forsjell på orginal fangerne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steff Skrevet Juni 22, 2005 Share Skrevet Juni 22, 2005 Har org M3 front fra coupe, passer rett på min sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2005 den passet rett på?? men det er jo ingenting som er bedre enn det da ..tenkte jeg skulle kjøpe, men ville være sikker før jeg gjorde d takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå