Gå til innhold

Bildeler

NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor lang tid gsbildeler bruker på å levere???

Jeg trenger:

-slipesett

-vannpumpe

-vifteclutch

-reg-reim

Alt det på fredag, for å fikse bilen. Kostet ca 3500-4000kr der...

Noen som vet om noen andre steder hvor det er ganske billig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at BMW-forhandlerne er så mye dyrere er at OS/GS ikke selger originalt slipesett. Mener det er FEBI Bilstein. Eller kanskje det var strekkboltene? Hmm. Husker ikke helt, men ingenting var originalt.

Uansett.. ville tatt en telefon til OS tidlig i morgen tidlig, så klarer de sikkert fikse levering på fredag. Kan sendes med ekspress om nødvendig. Da tror jeg det er garantert innen 1 dag.

Husk strammehjul til regreima og strekkbolter til toppen også. OS/GS har "regreimsett" med strammehjul. Lønner seg å kjøpe det. Heller ikke originalt btw, men har funka fint i min så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut av mekonomen har samme delene litt dyrer enn gs... Er mekonomen noe bra, eller bare dritt?

Mekanikeren jeg bruker, en som driver for seg selv bruker Mekonomen som deleleverandør.... De skal være veldig bra de, skaffer delene relativt fort... har selv ikke noe negativt å si om de ihvertfall! Litt dyrere enn mange netthandler men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært der en gang... har litt dårlig erfaring... Fikk en del, dro til mekanikern og fikk han til å sette den på... Snakket med han et par dager etterpå også spurte han hvilken del jeg først sa at jeg skulle skifte... Jeg hadde visst fått feil del... Litt små sur pga det... Gadd lissom ikke ta den av igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...