Gjernes Skrevet Juni 22, 2005 Skrevet Juni 22, 2005 Da var det dags for å selge go bilen. Sjekk ut linken http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... 008&pos=22
Custom Edition Skrevet Juni 22, 2005 Skrevet Juni 22, 2005 løp og kjøp folkens! dette er nabo`n min sin og den er god som gull
Gjernes Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Skrevet Juni 29, 2005 Har hadt 428 visninger på finn.no, men ingen telefoner eller e-poster. Trudde ikke det skulle være så vanskelig å få solgt en BMW. Noen tips?
Custom Edition Skrevet Juni 29, 2005 Skrevet Juni 29, 2005 få på all stylinga og få det lakkert så blir det salg med en gang Øystein
BMWPower Skrevet Juni 30, 2005 Skrevet Juni 30, 2005 Va jo en grei pris, sko ikke tro d sko bli noe problem å bli kvitt den...
Gjernes Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Skrevet Juni 30, 2005 Siden du vet at det er byttet motor i bilen, så regner jeg med at du har vært inne på finn.no å lest annonsen Der er det jo både forklaring og bilder som beskriver bilen min.
02dag Skrevet Juni 30, 2005 Skrevet Juni 30, 2005 Det er bare det markedet for å selge bil akkurat nå er utrolig dårlig. Mange biler på markedet 44000 på finn og hele 2700 BMW'er. Men eller så lå du jo midt på treet hva angår pris så det burde vel være greit, HVIS markedet hadde vært normalt.
Gjernes Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Skrevet Juni 30, 2005 Skal ta lærdom av dine visdoms ord;) og fikse et bilde av interiøret i dag
Custom Edition Skrevet Juni 30, 2005 Skrevet Juni 30, 2005 la nøkkelen stå i så skal jeg komme ned i kveld og stjele den jeg så får du melde den stjålet hihi
Gjernes Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Skrevet Juni 30, 2005 humm, ikke dum ide, men står over. Takk for tilbudet da
Gjernes Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Skrevet Juli 7, 2005 Flere bilder av bilen min er nå lagt ut. Sjekk ut da vell
ØyvindB Skrevet Juli 7, 2005 Skrevet Juli 7, 2005 Jeg kan jo også komme med noen råd for annonse.. *Det ligger en lighter i midtkonsollen: Røykebil= uaktuellt *Rot i mittkonsollen og veske: Rotete eier, dårlig intrykk. *Crabondash trekker intrykket ned,520 er ingen racerbil, og jeg ville ikke hatt det intrykket. *slett bildet med stålfelger uten kapsler, hvem vil ha en slik bil? *Bilder av seter og bagasjerom, er dette strøket stiger viljen til å kikke på bilen betraktelig. *baklyktene appelerer kanskje ikke til alle kjøpere, kanskje bedre å fjerne nærbildet og heller informerer rånerne pr. telefon. Det beste bildet: http://cache.finn.no/mmo/572/488/1_-252253079.jpg Er det en NY motor eller en GAMMEL motor som er montert, slik jeg leser annonsen så er det en gammel motor. Er kjørelengden oppgitt på bilen eller motoren? Hadde jeg sett denne annonsen når jeg lette etter bil hadde jeg hoppet over pga. at jeg hadde regnet med at interiøret var hesslig, iom. at det er 3 interiørbilder og ingen av selve setene. Bare vennlig råd Bilen er bra den
Gjernes Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Skrevet Juli 9, 2005 Ny pris på bilen, 125.000 Men jeg må vell forsvare meg på noen av punktene som har blitt nevnt her Lighter brukes til minigrill og ingen ting annet, og siden jeg ikke bruker grillen inne i bilen, ser jeg ikke på det som noen skandale Så skal det nevnes at "rotet" i midtkonsollen som blir nevnt her, ikke er annet enn den berømte lighteren, et par solbriller, fjernkontroll til dvd spilleren i bilen og ei eske med ei 300w pære til stålampa mi, som jeg tilfeldigvis kjøpte den dagen jeg tok dette bildet. Når det gjelder carbon look inne i biler, så vil jeg ikke si at det kun er racerbiler som har dette. Kan nevne at svigers nydlig har kjøpt seg en suzuki Vitara, full av carbon look. Og det er vell heller ikke en bil Petter Solberg ville ha deltat med i WRC Stålfelgene følger med bilen og trur at en eventuell kjøper vil gledelig ta med seg de selv om de er stygge. Bedre med enn uten. Bilder av bagasjerom og seter generelt har ikke blitt tatt, siden jeg stort sett har vært stresset og alt har skjedd i full fart. Her har jeg vært mest opptatt av å få med dashbord og tv skjerm. Baklyktene er pene og nye, og nokk en gang finneste biler orginalt levert med sorte/mørke baklyter, så jeg ville ikke kalle alle med mørke baklyter for rånere. Dette er jo Crystal lykter som er "like" som de som leveres orginalt på enkelte E60 borsett fra at de er sorte framfor hvite. Dessuten tar de seg meget godt ut på bilen i forhold til fargen på lakken. Når det gjelder motoren, så er det en NY brukt motor som har trillet 106.000 km. Selve bilen har 194,000 bak seg. Jeg forstår at folk ville tvile på bilen siden det ikke er bilder av selve interiøret. Men så kan jeg vell si at setene er vell det som er finest på hele bilen. ingen anntydninger til slitasje i det hele tatt. Så jeg får fell sette meg selv i sving å få tatt noen bilder å legge ut av disse også. Tenkte bare jeg skulle svare på punktene slik at jeg for svart på meg, bare synd at folk som lager seg teorier på hvordan bilen er, ikke får se hva jeg skriver her inne, men sånn er det da bare. Så får vi da se hva det blir til, men takk for tipsene, de setter jeg stor pris på Sikkert en masse skrivefeil i teksten, og slik er det når enn endelig skal få legge seg klokka 03:10 en fredags natt
Hhenrik Skrevet Juli 10, 2005 Skrevet Juli 10, 2005 få vekk bildene av bilen med de der vinterdekka...huff, noe så stygt! fikk avsmak på hele bilen av de bildene. Få de vekk, å ta noen nye, flotte bilder med alu. felgene på. Så mye bedre ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå