SeT Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Prøvde meg litt i photoshop igjenn i kveld! Første gang jeg har prøvd å bredde en bil! har bare plukka vekk noen detaljer og! Har ikke bytta felger eller noe sånt ennå. Hva kan gjøres videre? http://www.highresautoimages.com/alpina/roadsterv82.jpg orginalen edit: hvorfor jeg la denne i annet og ikke bilder/film vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 smooth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Har aldri skjønt meg på photoshop.. Ble kult bildet da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Ble tøff den. Jeg synes faktisk det var finere ut de org lyktene i grillen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 ..kul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 ja så har photoshop smitten ramma meg også, hvordan er brukervennligheten på adobe photoshop og hvordan lære den fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 for min del så syns jeg adobe ps har STOR brukervennelighet, så lenge man kjenner basis-tegnene/knappene for de ulike verktøyene, men dette varierer jo litt fra person til person. Den enkleste måten og lære fort, for meg, var og benytte meg av slike "how to's" som ligger strødd på web Der går de gjennom, pkt for pkt, hvordan man bygger opp et bilde, legger effekter etc! også er det en hel haug med tips og tricks så er det bare og prøve seg frem, variere og blande de ulike effektene og mulighetene! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 hmm. takk, da får jeg vel prøve meg frem da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå