skillbill Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Hva menes med "over krøn", eller hvordan det nå skrives...?? Det er nesten litt flaut, men jeg vet faktisk heller ikke hva en "hårnål-sving" er..eller hvordan den ser ut..anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 hårnål sving er en veldig skarp sving og over krøn er over en liten "kul"(er det ikke det a?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 krøn kan betegnes som et hopp. En hårnål-sving er nok ikke et note uttrykk men er en sving som er nermere 180 grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2005 oki! takker! da tror jeg at jeg skjønner mer eller mindre hvordan den/det ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 ......berre ein liten korr. krøn må ikkje vere i nærheita av eit hopp, berre ein "topp" der vegen bakom ikkje er synleg ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Hva menes med "over krøn", eller hvordan det nå skrives...??Det er nesten litt flaut, men jeg vet faktisk heller ikke hva en "hårnål-sving" er..eller hvordan den ser ut..anyone? Du var ikke alene om det da.. Men, da vet vi hva det betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 ......berre ein liten korr. krøn må ikkje vere i nærheita av eit hopp, berre ein "topp" der vegen bakom ikkje er synleg ..... Jepp, "over sprett" er vel en betegnelsen paa hopp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 Med den farten disse gutta har så hopper de på en krøn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Krøn = Bakketopp.. Kjører kun på unoter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå