Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger stabstag foran og bak, begge i polert aluminium.. Har kun vært montert på bil for så bli skrudd av igjen..

Selges for 1000,- pr stk

Selger også to OMP stoler på E30 understell, stolene kan beveges frem og tilbake er kun blitt brukt en sommer..

PICT0065.sized.jpg

Selges for 1500,- pr stol eller begge for 2500,-

Kan ordne bedre bilder av stag og stoler om det er ønskelig.. :D

Mail meg på andtho(at)teamsideways.com

Skrevet
Siden du gir slik et pakketilbud på stolene, gjør ikke det samme på stabstagene og da? :wink:

Lettere å selge staga hver for seg en stolene.. :D

Skrevet

btw. så selger Schmiedmann stabstag bak for 600,-

Vet ikke hva de skal ha for den som skal framme, men vet ikke jeg...

er intresert men når jeg så på nettet så var det en del billigere. Er dine av et spesielt merke som er kjent og av veldig god kvalitet?

Skrevet
btw. så selger Schmiedmann stabstag bak for 600,-

Vet ikke hva de skal ha for den som skal framme, men vet ikke jeg...

er intresert men når jeg så på nettet så var det en del billigere. Er dine av et spesielt merke som er kjent og av veldig god kvalitet?

Dette er scmiedmannstag! Men schmiedmann opperer med priser uten moms og frakt! Jeg kjøpte de hver for seg! Ga 1500,- ca for staget foran iklusive frakt og moms og det bak endte jeg med å gi ca 1000,- for.. :wink:

Derfor hadde jeg satt dem til 1000,- pr stk.. Lettere å selge sånn.. De er er jo helt nye.. Jeg betaler frakt, evnt kjøring hvis det er i oslo/omegn..

Men bud taes også om dere ikke liker prisen..

Ny pris!

Stag bak 900,-

Stag Foran 1300,-

Selges samlet 2000,-

Skrevet

Er litt intrisert i de staggene..

men kan ringe deg jeg, må bare se om jegg finner nummeret ditt igjen, har isåfall finni vognkortet til den 316..

Skrevet
Selger stabstag foran og bak, begge i polert aluminium.. Har kun vært montert på bil for så bli skrudd av igjen..

Det er ikke stabstag du selger! det er støtdempertårnstag..

Stabstag er noe helt annet..

Skrevet

Det er ikke stabstag du selger! det er støtdempertårnstag..

Stabstag er noe helt annet..

Jeg vet.. Men folk skjønner hva jeg mener likevel! hehe.. :roll:

Skrevet
Er litt intrisert i de staggene..

men kan ringe deg jeg, må bare se om jegg finner nummeret ditt igjen, har isåfall finni vognkortet til den 316..

316 har jeg allerede solgt! hehe.. Ene kanalen var opprusta, ga opp før jeg begynnte.. Kan sende deg en mld jeg, lyst på stolene også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...