AnDtHo Skrevet Juni 23, 2005 Skrevet Juni 23, 2005 Selger stabstag foran og bak, begge i polert aluminium.. Har kun vært montert på bil for så bli skrudd av igjen.. Selges for 1000,- pr stk Selger også to OMP stoler på E30 understell, stolene kan beveges frem og tilbake er kun blitt brukt en sommer.. Selges for 1500,- pr stol eller begge for 2500,- Kan ordne bedre bilder av stag og stoler om det er ønskelig.. Mail meg på andtho(at)teamsideways.com
AnDtHo Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Skrevet Juni 24, 2005 Nye bilder! Har en kjøper på stolene, kommer i løpet av helga..
Hhenrik Skrevet Juni 24, 2005 Skrevet Juni 24, 2005 Siden du gir slik et pakketilbud på stolene, gjør ikke det samme på stabstagene og da?
AnDtHo Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Skrevet Juni 24, 2005 Siden du gir slik et pakketilbud på stolene, gjør ikke det samme på stabstagene og da? Lettere å selge staga hver for seg en stolene..
AnDtHo Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Skrevet Juni 24, 2005 Har du flere bilder av bilen dinn utvendig Den er solgt nå.. Men den så sånn ut i fjor sommer..
AnDtHo Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Skrevet Juni 24, 2005 Stolene er fortsatt til salgs til rett mann med penger i hånda.. Bor litt nord for oslo, fint om dere kan hente!
Hhenrik Skrevet Juni 25, 2005 Skrevet Juni 25, 2005 btw. så selger Schmiedmann stabstag bak for 600,- Vet ikke hva de skal ha for den som skal framme, men vet ikke jeg... er intresert men når jeg så på nettet så var det en del billigere. Er dine av et spesielt merke som er kjent og av veldig god kvalitet?
AnDtHo Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Skrevet Juni 25, 2005 btw. så selger Schmiedmann stabstag bak for 600,-Vet ikke hva de skal ha for den som skal framme, men vet ikke jeg... er intresert men når jeg så på nettet så var det en del billigere. Er dine av et spesielt merke som er kjent og av veldig god kvalitet? Dette er scmiedmannstag! Men schmiedmann opperer med priser uten moms og frakt! Jeg kjøpte de hver for seg! Ga 1500,- ca for staget foran iklusive frakt og moms og det bak endte jeg med å gi ca 1000,- for.. Derfor hadde jeg satt dem til 1000,- pr stk.. Lettere å selge sånn.. De er er jo helt nye.. Jeg betaler frakt, evnt kjøring hvis det er i oslo/omegn.. Men bud taes også om dere ikke liker prisen.. Ny pris! Stag bak 900,- Stag Foran 1300,- Selges samlet 2000,-
joacim Skrevet Juni 26, 2005 Skrevet Juni 26, 2005 Er litt intrisert i de staggene.. men kan ringe deg jeg, må bare se om jegg finner nummeret ditt igjen, har isåfall finni vognkortet til den 316..
ØyvindB Skrevet Juni 26, 2005 Skrevet Juni 26, 2005 Selger stabstag foran og bak, begge i polert aluminium.. Har kun vært montert på bil for så bli skrudd av igjen.. Det er ikke stabstag du selger! det er støtdempertårnstag.. Stabstag er noe helt annet..
AnDtHo Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Skrevet Juni 26, 2005 Selger stabstag foran og bak, begge i polert aluminium.. Har kun vært montert på bil for så bli skrudd av igjen.. Det er ikke stabstag du selger! det er støtdempertårnstag.. Stabstag er noe helt annet.. Jeg vet.. Men folk skjønner hva jeg mener likevel! hehe..
AnDtHo Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Skrevet Juni 26, 2005 Er litt intrisert i de staggene.. men kan ringe deg jeg, må bare se om jegg finner nummeret ditt igjen, har isåfall finni vognkortet til den 316.. 316 har jeg allerede solgt! hehe.. Ene kanalen var opprusta, ga opp før jeg begynnte.. Kan sende deg en mld jeg, lyst på stolene også?
bmwdude Skrevet Juni 27, 2005 Skrevet Juni 27, 2005 1000kr for stab stang foran?? Skulle du betale frakt å da eller?? Mandal (Vest agder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå