Kenneth BMW Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Hei vil du se på bilen min Klikk på linken Bimmer'n min. Kom med kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 rått speedometer! laga selv eller er d ac snitcher? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2005 Har ikke laget det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 kul bil! var litt høy foran ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Absolutt akseptabel kjerre Går nok godt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2005 Takker og bokker ja den er for høy forran, men den er senket .... 35 mm forran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Feit bil. kas dim er det på felgane? vil ha 18" på min, men lurer på korleis da ser ut. og om eg må senke i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2005 Feit bil. kas dim er det på felgane? vil ha 18" på min, men lurer på korleis da ser ut. og om eg må senke i tillegg. Hei Jeg har bare 17 tommere men 215 forran og 225 bak. Angrer till på at jeg ikke kjøpte 18 tommere men men. jeg hadde dekkene fra før så det ble billigere. Jeg skal senke den litt mere fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Hei Jeg har bare 17 tommere men 215 forran og 225 bak. Angrer till på at jeg ikke kjøpte 18 tommere men men. jeg hadde dekkene fra før så det ble billigere. Jeg skal senke den litt mere fremme. Ja eg såg da når eg tok ein nærmare titt på dekka. eg veit eg kjem til å angre visst eg ikkje kjøper 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå