Gå til innhold

Pedi's E21 Peters Cabriolet... Dataliner !


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Heftig prosjekt!

Ser ut som det er nok å gjøre på hvert fall :)

Men jeg bare lurer, når du bygger om karosseriet såpass mye som pedi gjør. Er det ikke noen lover som trer inn og sier at for effekt økning så skal du betale avgifter som om det her var en helt ny bil. eller noe sånt.. noen som vet noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg bare lurer, når du bygger om karosseriet såpass mye som pedi gjør. Er det ikke noen lover som trer inn og sier at for effekt økning så skal du betale avgifter som om det her var en helt ny bil. eller noe sånt.. noen som vet noe om det?

Dette kan jo jeg selv svare på som holder på med denne bilen.

Denne bilen bygges i samsvar med Biltilsynet, og hele 2 instanser er innblandet i min bil, både ombygging og oppbygging.

Her skal det ikke betales en krone for en eneste hest !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke lurt på hvilke fallgruver jeg kan trø i, så lenge jeg trør de rette skritta...

Litt amatør-filosofisk, men sannheten. Do it right first time, i henhold til regelverk... så går alt "bra", tror jeg...

Jobb i retning Biltilsynets retningslinjer, hold god kommunikasjon med de etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se noen virklig går grundig til hverk når dem skal blåse liv i gamle skjønnheter..:)

Hadde jeg vært deg ville jeg lakket den i dyyyyyyp rød/vindrød candy med litt mørker flakes veeeldig utblandet så du nesten ikke la merke til dem men fikk enda mer dybde følelse av lakken...

drep meg gjerne men noe pene stil rene felger i krom syns jeg hadde passet får å fullføre "glansen" over den...eventuelt noe shadow Chrom...ikke vanlig alu det blir for matt på en sånn bil.........

Stå på..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg ville jeg lakket den i dyyyyyyp rød/vindrød candy med litt mørker flakes veeeldig utblandet så du nesten ikke la merke til dem men fikk enda mer dybde følelse av lakken...

drep meg gjerne men noe pene stil rene felger i krom syns jeg hadde passet får å fullføre "glansen" over den...eventuelt noe shadow Chrom...ikke vanlig alu det blir for matt på en sånn bil.........

Du har jo helt rett !! Per i dag ligger valget på mørk rød candy, og krom-felger er jo en selvfølge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av pakken jeg fikk fra Tyskland i dag...

2 "sprell nye" dører som jeg fant på et gammelt lager...

HaltechE6X004.jpg

Og her er bare et lite "stemningsbilde" fra garasjen i dag... Her er en av grunnene til at bilen min aldri blir jobbet med... Her overhales en M50 b25 for kunde - akkurat ferdig med bunndelen. Trenger penger for å handle deler, så da jobbes det desverre med andres motorer... :wink: PS.. se ikke på finish, denne motoren er det innvendig som teller !

HaltechE6X002.jpg

HaltechE6X003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være helt ærlig, så kan en få kvittering selvsagt, det er bare et spørsmål om hvor mye bileiger vil betale for jobben. Motorjobbene leveres jo med "garanti", og er med all respekt for meg selv like gyldig om det er skriftlig eller muntlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorjobbene leveres jo med "garanti", og er med all respekt for meg selv like gyldig om det er skriftlig eller muntlig....

Helt enig. :wink:

muntlig er like bindende som skriftlig uansett hvilken avtale.

100% uenig, pga bevismangel. :evil:

Men nok OT.

Stå på Pedi.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...