Gå til innhold

Pedi's E21 Peters Cabriolet... Dataliner !


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Oioi, denne tråden har jeg faktisk ikke sett før nå. Dette var jo ett utrolig tøft prosjekt. Jeg tror den bilen her kommer til å bli av de råeste. Det er jo i utgangspunktet en fantastisk bil. Imponerende at noen tar seg ett sånt prosjekt. Skulle det være noen så måtte det vell være Pedi, har mange ganger latt meg imponere av kunnskapen din! :) Lykke til videre, håper på mange bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nu har det godt noen dager siden sist oppdatering...

Ja, og det kan bli noen dager til også.. Samboeren har fått nok av mitt "garasje-forhold" nå, så iogmed at hun vandrer nye veier så har jeg vært og ført over lånet på kun meg. Så derfor blir det nok ikke handlet så mye stæsj nå sånn i nær fremtid, blir nok heller litt mer jobbing med andres biler for å kunne sitte med hus og garasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempeproskjekt ;) hvordan gikk du frem til biltilsynet med dette? hvor mye må du dokumentere av arbeid på bilen og hvordan?

Først tok jeg kontakt og fortalte om hva planen min var, for så å levere inn en søknad på montering av 6-sylindret motor. Den ble godkjent, men så gjekk jeg tilbake og sa at planene med bilen var litt "utvidet"... :wink: Dette var greit, men vi kom frem til en enighet der dokumentasjon osv var satt i høysetet med tanke på sluttgodkjenning. Ang karroseri, så har jeg løpende kontakt med en annen instans i biltilsynet, siden rammenr står på en del som blir byttet. Dette var heller ingen problem, siden alt ble tatt i forkant. Så papirmølla er satt i sving, og alle papirene mine er systematisk satt i perm... Jeg må nå ikke dokumentere/gjøre mer ovenfor biltilsynet før jeg skal på lakk med bilen (engang...). Dette var forøvrig mitt forslag faktisk.

@SteffenK: Takk for de fine ord, bilder skal komme på løpende bånd så for det skjer noe igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklaglig å høre, pedi.

Jo takk for det. Men noen valg må tas i livet, selv om det er unger i bildet. Men det går seg nok til, må bare få justert hodet mitt inn i "slik er det nå bare blitt-status" - så kan jeg nok komme i normal gjenge igjen.. Er jo et forhold som varte i 13 år, så litt justering må nok til... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk faktisk godkjennelse av søknad for ombygning og egen kontaktperson via mail.

Fikk aldri noe beskjed om å søke pr. vanlig post, men det er kanskje ingen fast regel for dette?

Kontaktpersonen min var faktisk i VG idag, han hadde den klassiske BT barten gitt. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Sant nok...

Men jeg har nå vært på reis siste halve året ca, så bilen har desverre blitt nedprioritet...

Men jeg har ikke gitt opp, planene er der fortsatt.

Men uansett så var det nå kjekt at noen fortsatt var innom her og "sjekker" litt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...