winchester Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 sitter å ser på opptak fra "garasjen" med Asgeir på viasat 4... du burde seriøst melda deg på der med denne bilen Pedi. hehe. alle andre blir pingler i forhold Ville ikke latt de gutta der rørt bilen min...
RoaldJ Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 hva rører Asgeir da? fikk demontere ett batteri, holde under montering av breddere på Amarocken og demontere eksosen på Il'tempo gigante...? er jo egentlig opp til Pedi hva han skal få røre. er vell bare sveising en stund fremover på denne bilen nå, så om Pedien må pusse ned noen dårlige sveiser som Asgeir ikke får til. so what? er jo helst for å vise seg frem på dette programmet da.. og denne bilen/prosjektet fortjenes å vises på tv spør du meg.
Pedi Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Hehe, litt pussig faktisk! Vi såg faktisk garasjen i går, og madammen sa at han burde komme hit. Å stille på noen bilder til et blad kunne jeg fått til, men å stå å bli filmet er vel ikke akkurat min greie...
RoaldJ Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 noen minutter på tv hadde du nok klart! SÅ kamerasky er du ikke
RoaldJ Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 ealoken..... du får vise dem denne tråden.. så tenker jeg Pedien slipper å ta kontakt med dem
ealoken Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 ealoken..... du får vise dem denne tråden.. så tenker jeg Pedien slipper å ta kontakt med dem hahaha.. fikset den jeg Rolig nå frasoas det er en møysommelig prosess, og jeg vet ikke om de planlegger en tredje sesong.
Lars-Nord Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 En tredje sesong? Tipper de trenger en fjerde og femte sesong om de skal følge dette prosjektet.
winchester Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 hva rører Asgeir da? fikk demontere ett batteri, holde under montering av breddere på Amarocken og demontere eksosen på Il'tempo gigante...? er jo egentlig opp til Pedi hva han skal få røre. er vell bare sveising en stund fremover på denne bilen nå, så om Pedien må pusse ned noen dårlige sveiser som Asgeir ikke får til. so what? er jo helst for å vise seg frem på dette programmet da.. og denne bilen/prosjektet fortjenes å vises på tv spør du meg. Ops, tenkte på Pimp My Ride Norge eller hva det nå heter jeg, haha.
RoaldJ Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 hva rører Asgeir da? fikk demontere ett batteri, holde under montering av breddere på Amarocken og demontere eksosen på Il'tempo gigante...? er jo egentlig opp til Pedi hva han skal få røre. er vell bare sveising en stund fremover på denne bilen nå, så om Pedien må pusse ned noen dårlige sveiser som Asgeir ikke får til. so what? er jo helst for å vise seg frem på dette programmet da.. og denne bilen/prosjektet fortjenes å vises på tv spør du meg. Ops, tenkte på Pimp My Ride Norge eller hva det nå heter jeg, haha. ealoken..... du får vise dem denne tråden.. så tenker jeg Pedien slipper å ta kontakt med dem hahaha.. fikset den jeg Rolig nå frasoas det er en møysommelig prosess, og jeg vet ikke om de planlegger en tredje sesong. heheh.. ja, ser for meg at det er en del planlegging.. kunne hatt ett eget program om bare denne bilen.. Ivar tar seg 5 uker sammenhengende ferie, så blir "Garasjen" - Asgeir med på monteringa hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå