Diesel power Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Da jeg skulle tilbake i bilen og hente noen varer etter handlerunde idag, så jeg til min store forskrekkelse at det rant noe fra under bilen. Det var en tynn væske med litt oljefilm i. Den så ut til å komme fra mellom gir og motor på passasjerside. Mente at denne slangen lå bak h.forhjul? Det slo om fra 13 til 21grader på kort tid, derfor jeg håper at jeg tar feil. Har ikke tort å åpne panseret for sjekk enda, trenger absolutt ikke noen utgifter på bilen nå. Kan dette være så harmløst som klima anlegget? Det dryppet ca. hvert 2sek. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Skal ikke banne på det, men går ut ifra at dette er dreneringa fra klima'n ja! Skal jo egentlig bare være vann som kommer derifra, men oljefilmen kan jo bare være fra litt olje "rundtomkring" dreneringsslangen. Du kan jo ta en smakstest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2005 Smakte ikke godt, andre tips Har akkurat skiftet starteren, den nye viste seg å være kaputt den også, slipper ikke raskt nok etter at den starter i ny å ne Fikk ny, men har ikke fått hentet den enda. Også har jeg en dieselpumpe som skriker på siste vers, trenger ikke mere nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2005 Det var nok klimaen som rant. Ingen lekasje fra hverken motor, gir, servo eller bremser, men det lekker litt rundt dyse nr.4. Er det denne som sitter inne med føler. Og kan det være den og ikke dieselpumpen som er kaputt? Har ett forbruk som ligger 0,2-0,3 over normalen, den må "glødes" 3 ganger før den starter greit på kald motor og den må kinnes litt etter noen få minutter stans. Ryker en sopp litt ved oppstart og plutselig pådrag. Ellers er det ikke noe. Glødepluggene er ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå