caden Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Trengte nye viskere til bilen så kjøpte noen billige universal viskere når jeg var innom Biltema. Men når jeg skulle sette dem på så jeg at kroken man skal feste dem i på førersiden gikk motsatt vei (peker bort fra ruta), så var ikke mulig å få den på riktig vei. Den gamle viskeren som satt på hadde feste på undersiden av bladet så den gikk jo fint på. Er det sånn originalt eller har den blitt snudd hos meg? Ser ikke poenget med at den skal stå den veien. Så kjapt etter om det var noe lett måte å få snudd den på men virka som det satt godt fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 535i Skrevet Juni 23, 2005 Share Skrevet Juni 23, 2005 Joda, er nok slik. Du må ha en visker som er tilpasset BMW. Den er ikke enkel å få tak i. Har prøvd både Biltema, Autoparts og bensinstasjoner. Men det enkleste er originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Skift bare gummien. Kan kjøpes på BMW koster mellom 150-200 kr. eller ta gummien fra Biltma pusseren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå