Gå til innhold

Justering av el.cab på E30

olej
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle hjelpe ei venninde med cabben på en 318 1990 model.

Resultatet ble at jeg "måtte" koble ut begge motorene og "utløsereren" med den tynne unb. nøkkelen. Dvs får ikke kjørt kalesjen elektrisk..

Dere som kan dette vet hva jeg mener.

Skjønner at man bør montere det i inngrep igjen i en bestemt rekkefølge.

Har noen oppskriften? meget takknemlig for et godt svar

Hilsen ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg vippet motorene i inngrep igjen, og forsøkte og kjøre kalesjen opp, så gikk det greit helt til "plata/lemmen" skulle åpne seg for at kalesjen skulle legge seg ned i den. denne "plata/lemmen" ville ikke åpne seg nok .....

Dette "plata/lemmen" språket mitt :-) finner ikke noe riktig ord i farta :-(

Derfor inbiller jeg meg at når man skal vippe motorene i inngrep, så bør den stå i en bestemt possisjon først...

Det virker nå som at motoren som er midt i, har dratt akselen med wire-fester 180 grader for mye, hadde jeg bare sett ett bilde av hvordan det skal stå når "plata/lemmen" er åpen..

Jeg har ikke hatt bilen hos meg siden den gang, og det er mulig at man finner ut av det ved og studere mere, og jeg forstår at det jeg har skrevet er er vanskelig og forstå. Jeg er ny i dette forum. Man legger ikke ut sitt telefonnummer, eller egen e-postadresse her, gjør man.? En telefonsamtale kunne avklare mye mere enn 100 via av ord...

Fortsatt takknemlig for hjelp .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det virka som eit eller anna er kome ut av stilling hjå deg. Du har ikkje berre køyrd caben manuelt uten elektrisitet sikkert justert noko og. Trur eg ville fått ein eller anna som kan dette til å kikke på det ja......eks BMW verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...