Gå til innhold

spørsmål om evo III vinge

R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

har fått tak i en vinge til min M3 som vistnok skal være en evo III vinge.

flappen ser jeg ikke er orginal, men selve vingen ser orginal ut. lurer på om noen har bilder av en evovinge fra undersiden? den har fire skruehull under. hvordan fungerer justeringen på vingen? er det en "sklie" på vingen som man drar vingen opp og ned på og så strammer til med skruene?

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke 100% sikker på dette, men mener at det er flere skruehull. Altså, du må skru flappen helt løs og så flytte den til neste plasseringspunkt. Forøvrig: Jeg har lite tro på at selve vingen er original når ikke flappen er det. Men det lages jo replicas i både glassfiber og karbon som er lettere enn den originale i dag, så det betyr jo mindre :)

Og ja, SE spoiler er kun tøfft! Men skal den ha noen misjon (i over 160km/t 8) ) så må du ha frontleppa også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke 100% sikker på dette, men mener at det er flere skruehull. Altså, du må skru flappen helt løs og så flytte den til neste plasseringspunkt. Forøvrig: Jeg har lite tro på at selve vingen er original når ikke flappen er det. Men det lages jo replicas i både glassfiber og karbon som er lettere enn den originale i dag, så det betyr jo mindre :)

Og ja, SE spoiler er kun tøfft! Men skal den ha noen misjon (i over 160km/t 8) ) så må du ha frontleppa også.

takk for svar!

har sjekket opp litt mer, og funnet ut at den sikkert ikke er orginal, men en kopi. det gjør jo ikke noe for meg da den er helt lik en orginal å se på. skal skaffe meg en karbonleppe. da vil hele pakka ha kostet meg ca 2700,-, og det er jo litt mindre enn de 14000 som BMW forlanger for en orginal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det er vel Nils Petter vi snakker om da vil jeg tro... 2.700 samlet er forøvrig en knallpris. Kanskje vingen var i riktig farge også?

stemmer at det er Nils Petter ja.

vingen var diamantsvart og min bil er rød, så lakk må til.

har planer om å hellakkere bilen etterhvert, så da tar vi vingen også..

har sjekket litt til ang vingen, og tror ikke den er helt orginal den heller, men er helt lik orginal. den har plass til flappen under og fire skruer, noe min orginale ikke har.

er det noen som er int i en orginalvinge til en M3? :wink:

hva kan man få for en slik? er 1000,- en upris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vingen er diamantsvart så kan du selge den til meg, så slipper den å bli lakkert igjen :lol:

1000 Kr for originalvingen bør vel være en grei pris. Den er ikke akkurat billig ny den heller.

hehe! den er litt shabby, så lakk må uannsett til. bilen din ser jo ganske strøken ut, så den ville bare ødelgegge bilen din (i den forfatningen vingen er nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...