Kenzuke Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Har bilen på verksted nå, fordi den kun går på 5 av 6 sylindre. (les: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7717) , da jeg ringte mekanikern idag, så sa han at jeg måtte prøve å bytte lambasonde, fordi denne ikke regulerte, men lå på fullt hele tida. Kan virkelig denne føre til at det ene sylinderet ikke får bensin igjennom insr.dysa?? Noen som kan hjelpe meg å finne en billig å bra lamba? Thnx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Biltema!! trur det var 398 kr Men det hørtes rart ut at det skulle være den som gjorde at du hadde bare 5 sylindre.. men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2005 Biltema!!trur det var 398 kr Men det hørtes rart ut at det skulle være den som gjorde at du hadde bare 5 sylindre.. men men Ja, d synes jeg også! Faen, må jo sikkert vente rundt 1 uke på den lambaen, for å så få svar om at det ikke var den som var årsaken .Det er så typisk min flaks.. Noen andre som har peiling på hva det kan være? Det er ikke insrøytningsdyse, ikke coil, ikke plugger, alså det er noe som gjør at ikke insr.dyse #1 får strøm! MEn hva!?? Blir gal .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2005 Biltema!!trur det var 398 kr Finner ikke lambdasonde for bmw, jeg ... Gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 artnr. 52-951 med 4 tilkoblings ledninger. Orginalt koster den 1489.- så det er verd å kjøpe fra biltema for å teste om det er den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 den på biltema der passer. hører flere som har brukt den. lambda`n kan forårsake en god del fjusking og ujevnheter på tomgang..men om det er såpass at den kutter ut 1 sylinder vet jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2005 den på biltema der passer. hører flere som har brukt den.lambda`n kan forårsake en god del fjusking og ujevnheter på tomgang..men om det er såpass at den kutter ut 1 sylinder vet jeg ikke.. Ja, d er akkurat d jeg også lurer på . har jo prøvd å nappe ut hele lambaen min, men va nu ikke forskjell, den gikk fortsatt bare på 5sylindre... Jeg river av meg håret snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2005 artnr. 52-951 med 4 tilkoblings ledninger. Orginalt koster den 1489.- så det er verd å kjøpe fra biltema for å teste om det er den. Okei, så jeg bestiller omså en lamba til VW? Står jo ikke "til BMW" på noen av dem i lista... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 har du målt om dysen får strøm?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 artnr. 52-951 med 4 tilkoblings ledninger. Orginalt koster den 1489.- så det er verd å kjøpe fra biltema for å teste om det er den. Okei, så jeg bestiller omså en lamba til VW? Står jo ikke "til BMW" på noen av dem i lista... I katalogen så gjør det det, men det er en universal , som går til flere biler, men du skal ha den jeg sa med 4 ledninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2005 har du målt om dysen får strøm?? Jeg har ikke målt, nei, men dem har nok gjort det på verksted. Han mekanikern sa at det kommer bensin ut av dysa på syl.#1 av og til... Den er ikke tett eller noe sånnt, har prøvd å ha en anna dyse der som funker, blei bare samme opplegget. Bensin av å til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 humm dette er rart... hvorda oppføre bilen seg når du kjører da? kansje vi har samme problem?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2005 Den går bare på 5sylindre, så den går dårlig. Noen ganger tenner den på alle 6 for et par sekunder, før den faller tilbake til bare 5 ... Edit: Går din åsså bare på 5 av 6 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 24, 2005 Share Skrevet Juni 24, 2005 Nei trur den går på alle 6 hehe, men den lugger eller jokker som det sies, på tomgang og under kjøring uansett turtall og gasspodrag, men det er ikke så mye, men irriterende. noen sier den skal være sånn da den er trimmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2005 Hehe, åja, ja men da er det ihvertfall ikke samme opplegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå