Gå til innhold

Lambasonde ? Trenger HJELP! *fikset*

Kenzuke
 Share

Anbefalte innlegg

Har bilen på verksted nå, fordi den kun går på 5 av 6 sylindre. (les: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7717) , da jeg ringte mekanikern idag, så sa han at jeg måtte prøve å bytte lambasonde, fordi denne ikke regulerte, men lå på fullt hele tida. Kan virkelig denne føre til at det ene sylinderet ikke får bensin igjennom insr.dysa??

Noen som kan hjelpe meg å finne en billig å bra lamba?

Thnx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema!!

trur det var 398 kr

Men det hørtes rart ut at det skulle være den som gjorde at du hadde bare 5 sylindre.. men men

Ja, d synes jeg også! Faen, må jo sikkert vente rundt 1 uke på den lambaen, for å så få svar om at det ikke var den som var årsaken .Det er så typisk min flaks.. :cry: Noen andre som har peiling på hva det kan være? Det er ikke insrøytningsdyse, ikke coil, ikke plugger, alså det er noe som gjør at ikke insr.dyse #1 får strøm! MEn hva!?? Blir gal .. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den på biltema der passer. hører flere som har brukt den.

lambda`n kan forårsake en god del fjusking og ujevnheter på tomgang..men om det er såpass at den kutter ut 1 sylinder vet jeg ikke..

Ja, d er akkurat d jeg også lurer på .

har jo prøvd å nappe ut hele lambaen min, men va nu ikke forskjell, den gikk fortsatt bare på 5sylindre...

Jeg river av meg håret snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artnr. 52-951 med 4 tilkoblings ledninger.

Orginalt koster den 1489.- så det er verd å kjøpe fra biltema for å teste om det er den.

Okei, så jeg bestiller omså en lamba til VW? Står jo ikke "til BMW" på noen av dem i lista... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artnr. 52-951 med 4 tilkoblings ledninger.

Orginalt koster den 1489.- så det er verd å kjøpe fra biltema for å teste om det er den.

Okei, så jeg bestiller omså en lamba til VW? Står jo ikke "til BMW" på noen av dem i lista... :oops:

I katalogen så gjør det det, men det er en universal , som går til flere biler, men du skal ha den jeg sa med 4 ledninger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du målt om dysen får strøm??

Jeg har ikke målt, nei, men dem har nok gjort det på verksted.

Han mekanikern sa at det kommer bensin ut av dysa på syl.#1 av og til... Den er ikke tett eller noe sånnt, har prøvd å ha en anna dyse der som funker, blei bare samme opplegget. Bensin av å til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...