Riefarn Skrevet Juni 25, 2005 Skrevet Juni 25, 2005 HAr aldri hatt noe stort problem med møkk på felgene, men nå i det siste har det vært ekstremt mye bremsestøv på de foran.... Noen råd? Er ikke det enkleste å vaske bort....
BMW_Racing Skrevet Juni 25, 2005 Skrevet Juni 25, 2005 Du kan jo bytte til ebc green stuff. har hørt at di nesten ikke støver i det heletatt.
skywalk3r Skrevet Juni 25, 2005 Skrevet Juni 25, 2005 jeg bruker green stuff klosser å de støver nesten ikke idet heletatt...å de griper my bedre enn orginalt..
ØyvindB Skrevet Juni 25, 2005 Skrevet Juni 25, 2005 Min erfaring med greenstuff: * De støver like mye, men støvet kan vaskes av med vanlig bilshampoo. * De tar ikke merkbart bedre enn originalklosser * De fader ikke med mye bremsing.
mhane Skrevet Juni 25, 2005 Skrevet Juni 25, 2005 Har også positvie erfaringer med ebc greenstuff, veldig enkelt å vaskebort bremsestøvet, tar bort det meste med vann under trykk.
bjalle Skrevet Juni 26, 2005 Skrevet Juni 26, 2005 Poler felgene med vanlig hardwax hver 14 dag,så er støvet lettere å spyle av.
ØyvindB Skrevet Juni 26, 2005 Skrevet Juni 26, 2005 Poler felgene med vanlig hardwax hver 14 dag,så er støvet lettere å spyle av. jeg tror ikke det er en løsning for alle.. har du azev A så går det kanskje bra.. men mange her har sikkert felger som likner på disse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå