Hhenrik Skrevet Juni 25, 2005 Skrevet Juni 25, 2005 Har fått tak i en god del deler til e-30, ca. 1 og en halv bil. Med 323i motor, panser med slik et "scoop", senkesett, m-tech skjørter, dører, stoler og mer. Har pairer på motor osv. Har ikke kjøpt det enda, men hvis jeg kjøper det, hadde det vært interesse for div. deler her inne for en billig penge?
bmwdude Skrevet Juni 26, 2005 Skrevet Juni 26, 2005 Har du bilde av panseret eller,.,,., eller kan du få tak i det???
Hhenrik Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Skrevet Juni 26, 2005 jeg jobber en del denne uken, men skal ut å se på delene samtidig som jeg tar et oljeskift, så kan hente noen bilder. Det er ganske bra utført. Husker desverre ikke fargene på delene, men finner jo dette ut når jeg har bilder hehe.
smood Skrevet Juli 3, 2005 Skrevet Juli 3, 2005 Er det m-tech front og bakfanger også, eller bare sideskjørt?? Er motoren i god stand??? PRIS?
Hhenrik Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Skrevet Juli 4, 2005 har nå en liten ferie fra en travel jobbhverdag, så nå skal jeg ut å ta bilder å vurdere delene. kommer med mer info.
Hhenrik Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Skrevet Juli 13, 2005 var ute å så på delene, mye rot hehe. Tror ikke jeg tar de delene for å si det sånn. det skal være en og en halv 323i bil liggende i deler, men var mye rot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå