jcvold Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 jeg har montert på m3 front på e36`en min,og senket den 40/40 , men syntes fortsatt at den har litt for stor bakkeklaring fra fronten og ned.har ikke sidesjørt,men fortsatt er m3 fronten like langt nede som sjørta.er det noe leppe eller noe jeg kan sette på for å bygge litt lenger ned? gt leppe kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 du kan vell skjære til ei plexiglass leppe å lakkere i bilens farge, eller svart å ha under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 kan sette på leppe som er tilpasset M3 fronten... selges hos Osbildeler for 1713.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 Jeg kan skaffe forskjellige typer av lepper du kan feste under M3 fronten, Men den Rieger leppa du ser bilde av ovenfor er grei når du har senket 40/40 el det er vel en kopi av M3 Gt II tror jeg, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2005 den det er bilde av er midt i blinken! hva heter den? gt leppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå