Gå til innhold

Militærgrader

02dag
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har vært i militæret, og var glad når det var over.

Mitt spørsmål er:

Må vi ha militære grader som viser hvor aktive vi er i forumet? det må vel gå an å finne på noe annet?

F.eks et visst antall bmw-emblemer

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er toppen på forumet eller nede i "gjørma" som meg så blryr ihvertfall ikke jeg meg.. jeg lærer her på forumet og driter i innlegg antallet mitt eller gradene.. men om noen har veddemål/konkurranse om å ha flest innlegg så greit.. jeg bryr meg lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ja jeg mente det faktisk seriøst, fordi når jeg skrev at jeg var glad militæret var over, så var det årets understatement. Nå er det 16 år siden jeg var ferdig med det, men hver gang jeg tenker på den perioden der så vrir det seg inni meg. Det eneste som er positivt er at jeg ikke har vært på en eneste rep-øvelse og faktisk tror jeg det er veldig gode sjanser for at det ikke blir så veldig mange. Jeg er nemlig ute av listene om 9 år(medmindre det blir krig da, men da er vi jo alle fucked uansett)

Men det som overrasker meg litt er hva militære grader hadde å gjøre inne på sider som handler om verdens beste bilmerke.

Men siden det ikke virker som det er så mange som bryr seg om det så er det jo greit. Det er jo uansett ikke meg som bestemmer( se min grad).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært 8 år i militæret og har storkost meg.

Var nesten litt trist når jeg sluttet jeg. Skjønner ikke hva det er å klage over :roll::wink:

Har ikke reflektert så mye over at det er grader på brukerene her.

Grad og kompetanse hører ikke nødvendigvis sammen, det er ihvertfall sikkert....det har jeg lært av mine 8 år i kongens klær :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert andre løsninger, men har ikke tid til å tenke på det nå for tiden. Blir nok mer tid til å tenke på slike bagateller når det går mot høst. :)

Det er uansett ikke noe stort poeng i disse gradene. Skulle det gått på kompetansenivå må vi heller begynne med slik "karma"-opplegg hvor brukere kan gi poeng til andre. Da måtte det selvfølgelig blitt gitt poeng ved korrekt forslag til feilløsninger etc..

Kan forøvrig legge til at jeg har vært bare 4-5 dager i militæret selv, og av forskjellige grunner _hater_ hele førstegangstjenesten, så det er ikke noe militaryloverforum-opplegg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...