Kenneth BMW Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Yess nå fungerer alt hehe!! Jeg har 4 km rekkevidde, så kødder du med bilem min kommer jeg å tar deg Jeg har 2 veis kommunikasjon Er den noen som skal montere alarm på en E34 så vet jeg hvordan deg gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Jævlig fett... Hvor har du fått tak i det hen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Du kan jo legge ut en beskrivelse, sikkert noen flere som har lyst til å vite hvordan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2005 Kjøpte den på megabillig.com men det var et H...te å montere den, for det er ikke lett å finne ut hva som er hva av ledninger i E34!! Det vil ta litt div vist jeg skal lage en monteringsskjema, men kan jo prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 jeg har tidligere foreslått å få lagd en egen kategori til venstre der det står gjør det selv, men det er lite som har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 jeg har tidligere foreslått å få lagd en egen kategori til venstre der det står gjør det selv, men det er lite som har skjedd. Hvis du ser til venstre under Teknisk så er det en kategoris som heter Gjør det selv. link http://www.bimmers.no/statisk.php?id=gds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Det finnes jo en Gjør det selv kategori til venstre under teknisk. Gjør det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Såg på remote start til e36`en, og da fant eg til ca 110$ på wall-mart.com. Universal, og skulle passe til e36 iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2005 Her har jeg kjøpt den!! http://www.megabillig.com/index.php?pag ... at2=1&id=8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Hvor lang tid brukte du på å montere det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Hvordan funker det da?? Hvilke finneser har du på den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 Det er så masse finesser at jeg ikke gidder å skrive alle. Den er like dan som alle vanlige alarmer men + at du kan starte bilen og stoppe den med fjærnkontrollen og du kan programmere den slik at den kan starte så så lenge og om du vil ha den til å starte vær 3 time å sånt. Du kan jage bort tyver/finne bilen på parkeringsplasser/ hvor lenge motoren skal gå får å kjøle ned turboen etter at du har forlatt bilen ja jeg slenger ut hva selgeren skriver: En 5-knappers toveis fjernkontroll med lcd skjerm og vibrering En 4-knappers enveis fjernkontroll Mottaker med utvidet rekkevidde 7 innebygde releer for alle 3 tenningspunktene, start, blinking av parkerings lysene og dørlåsene Innebygd sensor for elektroniske sjokk 2 trinns valgfri sensor port Lysdiode 125dB 6-toners sirene Utgang til dørlåsene Utgang til jording Utgang til taklys Utgang til tilbehør Utgang til tute Panikk modus Lomme modus Tukle alarm Automatisk omkobling for defekte soner Utgang til fabrikkmontert alarm Modus for stopp og kjør Automatisk kald start modus Programmerbar turbo tidsmåler Programmerbar kald starts tidsmåler Programmerbar tid motoren skal være igang Programmerbar tennings sensor Programmerbar diesel modus Programmerbar manuell/passiv tilkobling Programmerbar automatisk tilbakekobling Programmerbar tenningskontrollert lås Programmerbar passiv dør låser Fjernstyrt lomme modus Fjernstyrt sensor avkobling Ikke flyktig minne 3 til 4 km rekkevidde Jeg har brukt en god del tid på dette, men det er fordi jeg har leitet meg gal etter alle ledningene som trengs. Det er ikke lett å finne ut hvilke ledninger som er til sentrallåsen når det er 15 ledninger som kommer ut av døren!! å som skifter farger etter et kontakt pungt Tenk da på alle de ledningene som er under dæsjen og bak til sentrallåboksen !! sikker 100 ledninger hehe. enkelfarget to farget tre farget + med prikker i forskjelige farger. så i timer vet jeg ikke men det er jo første gangen jeg gjør noe sånt. men skal jeg gjøre det en gang til, så bruker jeg vel 4 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå