ztig Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Ser at CD-veksler i E39 skal monteres på motsatt side av batteriet i bagasjerommet. Batteriet står i en brønn, men det er ingen brønn på motsatt side... Skal den settes inntil siden av bagasjerommet? Ikke mye plass der i alle fall. Har en 520, produsert 09/1996. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Har skrevet utfyllende svar på dette før. Prøv å søke her så finner du det sikkert. Hvis ikke får du bare skrive her igjen så kan jeg forklare på nytt. Har montert orginal cd veksler i min e39 touring selv. Ikke noe stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztig Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2005 Enten så er innlegget fjernet eller så er jeg dårlig til å søke... uansett finner jeg det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Du svarte på det selv i spørsmålet ditt,den skal sitte under det andre som er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 På min touring fjernet jeg bare en oppbevaringsboks på babord side og skrudde veksleren fast der. Så er det bare å strekke ledning for strømmen til batteriet og signalkabelen til radiodelen foran. Pass på at du har radio som støtter dette. Så er det bare å skru på radion og vips så kan du velge cd-veksleren med mode knappen. Husk å fjerne transportsikringen på veksleren. Bare å spørre så kan jeg forklare mer detaljert om nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå