mhane Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Skulle kjøre på jobb idag og oppdaget at ASC og ABS lampene ikke sluttet å lyse etter bilen hadde startet. Noen som har en ide om hva som kan være galt? Kan det være en sensor eller selve sentralstyringen til abs'en som er gåen? I såfall er det noen som vet om dette blir dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjur Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Joda, ganske sikkert en slik sensor, det skjedde meg også.... koster ca 2.300,- i fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Det har skjedd et par ganger på min 535 E34 at ASC ikke har slukket etter start, men etter å ha stoppet motoren og startet en gang til har det vært helt i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 er mye lettere å gjøre det selv. sensoren koster 750 kr. men man må kjøre diagnose kontroll for å finne ut hvilken sensor det er. når man vet det er det en lett jobb =) gjort det på min engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 Har fått greie på at sentralenheten (hvis det er den som er gåen) koster tett under 10 000 kroner. Håper det er en sensor som er gåen. Skal prøve å få sjekket det på fredag... Håper det går an å få kjøpt deler på gs eller andre som er rimeligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 tror det er veldig store sjanser for at det bare er en sensor som har tatt kvelden. det er noe som kan skje ofte tror jeg. 10000 tusen for abs ass hehe dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Det samme skjedde med BMW'en til en kompis av meg. ABS lampen lyste å han hadde den inne til diagnose test, å da fant de ut av d var sensoren på venstre bakhjul som vår gåen.. Dette fikk han skiftet hos Reitan på Molde til ca 2 lapper.. Dyrt nok d å i grunnen da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2005 BMW her i Bergen hadde ikke ledig kapasitet før den 11 juli. Skal ringe til Reitan i Molde i morgen. Kanskje de hadde tid til å ta en rask kikk på førstkommende fredag, kjører oppover på torsdag tenker jeg. Krysser armer bein fingre og det som er for at det ikke er den sentralstyringen til vel 10 000.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2005 Da har det blitt konstantert at det var en sensor som var gåen. Sparte noen tusen der ja Fant feilen og fikset problemet på kort tid ved Reitan bil i Molde Nå er jeg hoppende glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå