Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle kjøre på jobb idag og oppdaget at ASC og ABS lampene ikke sluttet å lyse etter bilen hadde startet.

Noen som har en ide om hva som kan være galt?

Kan det være en sensor eller selve sentralstyringen til abs'en som er gåen? I såfall er det noen som vet om dette blir dyrt? :roll:

Skrevet

Det har skjedd et par ganger på min 535 E34 at ASC ikke har slukket etter start, men etter å ha stoppet motoren og startet en gang til har det vært helt i orden.

Skrevet

er mye lettere å gjøre det selv. sensoren koster 750 kr. men man må kjøre diagnose kontroll for å finne ut hvilken sensor det er. når man vet det er det en lett jobb =) gjort det på min engang

Skrevet

Har fått greie på at sentralenheten (hvis det er den som er gåen) koster tett under 10 000 kroner. :cry: Håper det er en sensor som er gåen. Skal prøve å få sjekket det på fredag...

Håper det går an å få kjøpt deler på gs eller andre som er rimeligere :?

Skrevet

tror det er veldig store sjanser for at det bare er en sensor som har tatt kvelden. det er noe som kan skje ofte tror jeg. 10000 tusen for abs ass :P hehe dyrt

Skrevet

Det samme skjedde med BMW'en til en kompis av meg. ABS lampen lyste å han hadde den inne til diagnose test, å da fant de ut av d var sensoren på venstre bakhjul som vår gåen.. Dette fikk han skiftet hos Reitan på Molde til ca 2 lapper.. :) Dyrt nok d å i grunnen da :? hehe

Skrevet

BMW her i Bergen hadde ikke ledig kapasitet før den 11 juli. Skal ringe til Reitan i Molde i morgen. Kanskje de hadde tid til å ta en rask kikk på førstkommende fredag, kjører oppover på torsdag tenker jeg.

Krysser armer bein fingre og det som er for at det ikke er den sentralstyringen til vel 10 000.... :(

Skrevet

:D

Da har det blitt konstantert at det var en sensor som var gåen.

:D

Sparte noen tusen der ja

Fant feilen og fikset problemet på kort tid ved Reitan bil i Molde

Nå er jeg hoppende glad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...