Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er vel rundt 40-45 000 nye med dekk.

da blir du lurt.. :wink:

Det er villedende priser da. Hvem er det som betaler listepris på felg og dekk nå for tiden?

nemlig, og da koster de ikke 40-45000,- :wink:

Skrevet

skal legge ut bilder så fort jeg får de på bilen. Noen som har peiling på spacere?? det er 38 ET på felgene. hvor tykke spacere trenger jeg da??

Har forresten ordna gratis 4 hjuls justering. Skal stille camberen helt drøy bak. Sånn skal det se ut: / \ :lol:

Skal ta tette bilder. Etter det skal den på benk. Tar å lager en film og legger det også ut.

Skrevet
skal legge ut bilder så fort jeg får de på bilen. Noen som har peiling på spacere?? det er 38 ET på felgene. hvor tykke spacere trenger jeg da??

Har forresten ordna gratis 4 hjuls justering. Skal stille camberen helt drøy bak. Sånn skal det se ut: / \ :lol:

Skal ta tette bilder. Etter det skal den på benk. Tar å lager en film og legger det også ut.

Åssen få du stilt camberen bak på en E30?

Skrevet

Åssen få du stilt camberen bak på en E30?

Man trenger ikke stille for å få det til å se ut sånn / \ Det er bare å senke mye! Ellers så finnst de muligheter for å få litt justerbar camber bak. K-mac har noen foringer, samt at man kan sveise inn en justeringsmutter fra E34 M5. Leste en laaaaaaaang avhandling om det på rejsa.nu

Spacer: 20mm bruker jeg på mine 18" felger med ET38

• 11 months later...
Skrevet
":2wf4l5zo]hartge replica felgpakken på GS bildeler koster 15.000,- da.

Da må jo de orginale koste mer enn 14.900 hvertfall... :)

19" Hartge Classic originale alufelger m. 235/35ZR19 Pirelli: 42.000,- på schmiedmann...

Kunne du gjort meg den store tjenesten å linke til den siden hos Gs-bildeler som denne felgen står, evt bare linke til bildet? Klarer ikke finne de felgene der. De felgene er jo sinnsykt rå 8)

Skrevet

Er det bare jeg som fremdeles venter på bilder her?... Har bildene kommet i en annen tråd uten at jeg har fått det med meg kanskje?... Hmmm... :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...