Kenneth BMW Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Jeg vil gjerne at noen skal prøve den for så å komme med tilbake mld. som sakt så går den litt ujevnt, så det hadde vert morsomt å få vita hva andre syns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 Nei den er vel ikke interessant nåkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Hvis man skal prøve den for å finne utav slikt bør man jo ha litt peil på de motorene. Det er ikke SÅ mange her inne i Tønsbergsdistriktet som har 535i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 det var mest for å få en tilbake mld om den gikk noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 ....berre tull å låne vekk bilen med tanke på at andre skal sjå om den går godt!.....lett det vert ein dyrkjøpt erfaring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Trenger jo ikke akkurat ligge i 400 km/t for å finne ut om en bil går godt. Det finner en fort utav på de 3 første gir, og så fort en har lagt den i 4. gir så vet en hva det går i.. Tønsberg-distriktet... Litt langt unna Haugesund det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Hadde vært gøy å sett hvordan den går i forhold til en 24 ventilers 525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Hadde vært gøy å sett hvordan den går i forhold til en 24 ventilers 525 Går litttt bedre enn en standard M50 b25 ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Burde vel gå rimelig greit om det er en ACS-trimmet motor. Synes å huske du nevnte 280 gamp? Min er neppe noe til sammenligningsgrunnlag der i gården.. Vil tro en 525i 24V også skal slite greit med å henge på noe slikt. Har kjørt 525i (M50B25TÜ (vanos)) selv, og det uten å bli veldig imponert. Forskjellene var ikke så store som jeg hadde trodd.. men de tåler nok last mye bedre enn 520i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 Ikke 280hk hehe men mellom 250 og 260 er det nåkk Men jeg er på utkikk etter turbo jeg skal da sitte på når noe prøver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 IKKE lån vekk bilen for at andre skal få "kjenne draget". Så lenge du er fornøyd selv så spiller det vel ingen rolle om andre vil bekrefte dette eller ei. Dessuten kommer det helt an på hvem som kjører den også. Jeg ville nok ikke sagt at den går spesielt godt, mens andre ville kanskje blitt imponert over et fantastisk skyv... Jeg gjentar nok en gang: Ikke lån vekk bilen til andre!!! Hvorfor er jeg så kategorisk? Vel, det KAN jo være siden jeg lånte vekk bilen min på ACR for noen uker siden med blåst motor som resultat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 hehe mange som sier jeg ikke skal låne bort bilen. Men det er vel ingen som bor i nærheten uansett så det blir ikke lånings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Jeg bor i nærheten, men som alle andre sier, ikke ta sjansen på å låne bort bilen til ukjente. De eneste som har fått låne/prøve bilen min er mamma, brodern og en mekaniker jeg kjenner godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 jeg også bor i nærheten, men vil ikke lånne den tenk! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Hadde nå aldri ville lånt vekk bilen til andre for å la dem få kjøre litt på! ville aldri lånt den vekkk uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå