Gå til innhold

Noen som har lyst å prøve Bimmern min??

Share

Anbefalte innlegg

Trenger jo ikke akkurat ligge i 400 km/t for å finne ut om en bil går godt. Det finner en fort utav på de 3 første gir, og så fort en har lagt den i 4. gir så vet en hva det går i..

Tønsberg-distriktet... Litt langt unna Haugesund det... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel gå rimelig greit om det er en ACS-trimmet motor. Synes å huske du nevnte 280 gamp? Min er neppe noe til sammenligningsgrunnlag der i gården.. ;)

Vil tro en 525i 24V også skal slite greit med å henge på noe slikt. Har kjørt 525i (M50B25TÜ (vanos)) selv, og det uten å bli veldig imponert. Forskjellene var ikke så store som jeg hadde trodd.. men de tåler nok last mye bedre enn 520i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE lån vekk bilen for at andre skal få "kjenne draget". Så lenge du er fornøyd selv så spiller det vel ingen rolle om andre vil bekrefte dette eller ei. Dessuten kommer det helt an på hvem som kjører den også. Jeg ville nok ikke sagt at den går spesielt godt, mens andre ville kanskje blitt imponert over et fantastisk skyv...

Jeg gjentar nok en gang: Ikke lån vekk bilen til andre!!!

Hvorfor er jeg så kategorisk?

Vel, det KAN jo være siden jeg lånte vekk bilen min på ACR for noen uker siden med blåst motor som resultat... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...