BMW_JP Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Var i Malta og kom over en snodig BMW 324 td E30. Det har jeg aldri hørt om før. Trodde ikke det fantes jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Jøsses jo !! Det er jo fra de her motorene (M21 d24) som de bruker veiven fra når de trimmer M20-motorene. 324 TD går som et skudd. Naboen har en touring faktisk, med siste utgave av M21-motoren. Og den blåser fletta av en 320i E36 !!! Motorlyden i den høres ut som en E30 323i !!! Dritfett !!! Og det værste av alt, er jo at den bilen er kjørt godt over 300.000 km nå.... !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Ja de finnes i aller høyeste grad. Her er ett par bilder av min "eks", 88 324td! Ikke så pen som den på bildet akkurat, og ikke var jeg heldig med bilen ellers heller. Desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Ja de finnes i aller høyeste grad. Her er ett par bilder av min "eks", 88 324td! Sattan !!! Det var nesten bilen til naboen !!! Samme farge og UR-registrert... Men så såg eg jo at det ikke var Touring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Ja de finnes i aller høyeste grad. Her er ett par bilder av min "eks", 88 324td! Sattan !!! Det var nesten bilen til naboen !!! Samme farge og UR-registrert... Men så såg eg jo at det ikke var Touring... Ikke verst, hvertfall ikke siden den var UR registrert. Er ikke så innmari mange av dem i landet faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Er noen her på forumet som har 324td. Er ikke så sjeldne at de kun finnes i Malta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Er noen her på forumet som har 324td. Er ikke så sjeldne at de kun finnes i Malta.. Er vel ikke direkte sjelden nei, men det kan ikke være direkte mange av dem som lever i beste velgående i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Jeg har en kompis som jobber og bor i Oslo, men han er her fra Åndalsnes, Å han har en sølvfarget 324td som han bruker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 en bil som står høyt oppe på ønskelisten min det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Er noen her på forumet som har 324td. Er ikke så sjeldne at de kun finnes i Malta.. Er vel ikke direkte sjelden nei, men det kan ikke være direkte mange av dem som lever i beste velgående i dag.. Hvertfall ikke med motor, eller rettere sagt topp som er 100% tipp topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Hvertfall ikke med motor, eller rettere sagt topp som er 100% tipp topp! Trenger du en topp som er 100% noengang, så send meg en pm - jeg har... Den har ikke vært sååå lett å bli kvitt, selv om de toppene har vært svake.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 er jo en annen på forumet her som har en 324 td. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Jeg og samboer'n er lykkelige eiere av en 88mob 324td e30 touring! Går som et skudd! Har vært på ferie til narvik i noen dager, kjørte sverige ned til trøndelag igjen, trodde kanskje at noe skulle gå galt(er alltid uheldig!) men bilen har gått som et skudd uten problem hele veien!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 her er (glise) kjørte 280 mil på noen dager. den brukte nesten en liter olje,men såpass må den få når den ligger på 120 km/t hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 her er (glise) kjørte 280 mil på noen dager. den brukte nesten en liter olje,men såpass må den få når den ligger på 120 km/t hele dagen PEN bil..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå