Gå til innhold

BMW 324td - ja Tre-tju-fire

Share

Anbefalte innlegg

Jøsses jo !!

Det er jo fra de her motorene (M21 d24) som de bruker veiven fra når de trimmer M20-motorene.

324 TD går som et skudd.

Naboen har en touring faktisk, med siste utgave av M21-motoren. Og den blåser fletta av en 320i E36 !!! Motorlyden i den høres ut som en E30 323i !!! Dritfett !!! Og det værste av alt, er jo at den bilen er kjørt godt over 300.000 km nå.... !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de finnes i aller høyeste grad. Her er ett par bilder av min "eks", 88 324td!

Sattan !!! Det var nesten bilen til naboen !!! Samme farge og UR-registrert... Men så såg eg jo at det ikke var Touring... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de finnes i aller høyeste grad. Her er ett par bilder av min "eks", 88 324td!

Sattan !!! Det var nesten bilen til naboen !!! Samme farge og UR-registrert... Men så såg eg jo at det ikke var Touring... :wink:

Ikke verst, hvertfall ikke siden den var UR registrert. Er ikke så innmari mange av dem i landet faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen her på forumet som har 324td. Er ikke så sjeldne at de kun finnes i Malta.. :)

Er vel ikke direkte sjelden nei, men det kan ikke være direkte mange av dem som lever i beste velgående i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen her på forumet som har 324td. Er ikke så sjeldne at de kun finnes i Malta.. :)

Er vel ikke direkte sjelden nei, men det kan ikke være direkte mange av dem som lever i beste velgående i dag..

Hvertfall ikke med motor, eller rettere sagt topp som er 100% tipp topp!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall ikke med motor, eller rettere sagt topp som er 100% tipp topp!

:)

Trenger du en topp som er 100% noengang, så send meg en pm - jeg har... Den har ikke vært sååå lett å bli kvitt, selv om de toppene har vært svake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer'n er lykkelige eiere av en 88mob 324td e30 touring! Går som et skudd!

Har vært på ferie til narvik i noen dager, kjørte sverige ned til trøndelag igjen, trodde kanskje at noe skulle gå galt(er alltid uheldig!) men bilen har gått som et skudd uten problem hele veien!! :wink::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...