Gå til innhold

stryeenhet e36


Hr.smith
 Share

Anbefalte innlegg

Er det på en sekser, så ligger den framme i maskinrommet til venstre..bak der som batteriplassen er, under frontruta liksom bak noen deksler..er ikkje så god å forklare :wink: Eg har ikkje hatt ute på 4'rer en enda men kan være den er på samme plass..bmw har vel mye bosch, men sikkert siemens og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 6'er ja. Batteriet ligger baki på den, men du mener det pluss uttaktet i motorrommet oppe i venstre side? Også under der et sted? :?

jepp bak plussen..

sitter vel ein 4-6 skruer der:)

so er vel eit avlangtdeksel der.. går ein tjukk kabel inn på sia der..

hva skal du inni der å gjera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok da er jeg med! :) Skal sette inn en chip. Og da måtte jeg ut med den for å sjekke om det er bosch eller siemens! Den ligger vist gjemt blant dette: 3 plastclips, 2 x M6 plastmutre, 5 medium stjerneskruer I plasdeksel også ere bare å dra den ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 320 ja, det sies at det det øker fra 150-168. De har testet på en 320 som var org med kun kn filter. Det høres jo litt vilt ut og jeg tviler på at det blir noe særlig hk økning men jeg klarer ikke la vær å prøve! hehe....jo jeg er egentlig veldig int. en ny motor...hva har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ikke noe wow/tubro-aktig forskjell i draget men skal være en merkbar forskjell i draget og turtallet blir flyttet 500rpm sa han. Har mine tvil om at det blir no hk økning men hvis det blir vaffal litt forskjell i draget så ere greit :) er int i en 325 motor i utgangspunktet men det står alltid på penger! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...