jonr Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 sitter her å leser litt tråder å tenker for meg selv, nå vet vi hvor gamle alle er,(stort sett) og sett bilder av de fleste (de viktigste) (løp å legg inn bilder dere som føler dere viktige) så da står bare et spørsmål igjen når jeg ser alle de sinnsyke motorene folk har i bmw'ene sine her : HVOR MYE GJELD HAR DERE ?!?!? ok var egentlig en spøk men bare lurer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Ingen gjeld på bil eller garasje, men en hel haug på huset - hvis det kunne være noen trøst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 jeg har foreløpig ikke noe og ha gjeld på, bor fortsatt hjemme, i egen leilighet i kjelleren! Bilen var 20-års presang fra foreldra mine, tante og mormor, og jeg har derfor ikke hatt noen personlige utgifter med tanke på anskaffelsen/kjøpet. Styling/tuning/modifisering betaler jeg selv, men dette har enda ikke blitt så dyrt at jeg har måttet stifte gjeld for og få råd til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Ingen gjeld,masse overtid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butch Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Ingen gjeld, skrur da selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Selve banken skylder jeg vel 4500,- nå. Skal være nedbetalt til 12august. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Ikke gjeld på bil, men MASSE på huset Skal være nedbetalt i 2024 etter planen......... Lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 60.000,- eller noe til Lånekassen... og mer blir det før jeg er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 190k....Banken har myyyeee penger Har ikkje tid til spare opp mye penger Edit: + 600k til husbanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 180k til lånekassen og litt over 100k på bilen... sukkk triste greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Har litt over 100k pr. i dag men det blir vel husbygging snart så da blir det nok gjeld til langt over ørene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 trodde ærlig talt at jeg var gjeldfri helt intil idag Kikket på skrivet fra skattekontoret, og der stod en uforklarelig gjeld på 6000,- Fatter og begriper ikke hvor de kommer fra, men samma kan det ver Ellers så skylder jeg ikke penger noensted (utenom til far, for lakkeringen:P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 offf. ikke spør om slik da. jeg fikk jo vertfall 1,5 mill i gjeld i dag ;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 hmm.... har ikke noe lån jeg enda ihvertfal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Gjeldfri bil og MC, men 1,8mill på huset (er taksert til 2,1-2,2mill) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå