Gunnar Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 I dag er siste sjanse til å delta i lotteriet hvor bimmers.no lodder ut en Pocket Bike (mini-motorsykkel med toppfart på 70km/t) donert til sidene av OS Bildeler. Se http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5843 for info om innbetaling etc. Få lodd er solgt, så her er sjansene store. Løp & kjøp! Tips gjerne andre potensielle kjøpere om dette, på andre forum etc. Bare ikke spam rundt forbi. Vi vet hvor dårlig vi selv liker overdreven reklame, så ikke gjør det hos andre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Når annonseres vinneren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2005 Forhåpentligvis på fredag (må prøve å holde trekningsdatoen som er satt), men er nødt til å ta en prat med Ove for å se hvordan vi ligger an i forhold til premien og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Hvordan vil det bli trukket ut? Live sending? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Gleder meg \:D/ den sykkelen føler jeg blir min hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå