325_e30_2dørs Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 www.Schmiedmann.com har veldig gode priser på BMWè deler! Er det noe man skal styre unna? Tenker mest på foringer, hjullager og div. slitedeler. Noen som har noen synspunkter eller erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 jeg er godt fornøyd med de, men jeg er ikke no mekaniker så men ikke noe å si på de, verken på kvalitet eller service, men os / gs er vel minst like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 men så er vell os / gs dyrere! jeg mener det står i en rute at delene er uorginale, men i OE kvalitet?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325_e30_2dørs Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2005 Har handlet hos de ved en par anledninger og må si jeg er stor fornøyd med servicen de viser!! Men er det ingen som har noen kommentarer ang. kvalitet på delene..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 OBSOBS! - En hel HAUG av prisene på nettsidene til den norske avdelingen er ALTFOR lave! De tar kontakt etter dere har bestilt for å informere om at tingene dere har kjøpt egentlig koster mye mer. Har en bestilling inne nå som står til 3750,- på nettet, men egentlig kostet 5000,-... Det var visstnok fordi de hadde lagt ut sidene for tidlig, men bestillingen min har ligget inne i 1,5 uke, og de sa allerede fra første dagen at de skulle fikse prisen på nettet umiddelbart, men det er fortsatt ikke fikset. Synes det er dårlig. Ble skuffet over prisene også, så jeg håper virkelig at varene er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...