325_e30_2dørs Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 www.Schmiedmann.com har veldig gode priser på BMWè deler! Er det noe man skal styre unna? Tenker mest på foringer, hjullager og div. slitedeler. Noen som har noen synspunkter eller erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 jeg er godt fornøyd med de, men jeg er ikke no mekaniker så men ikke noe å si på de, verken på kvalitet eller service, men os / gs er vel minst like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 men så er vell os / gs dyrere! jeg mener det står i en rute at delene er uorginale, men i OE kvalitet?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325_e30_2dørs Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2005 Har handlet hos de ved en par anledninger og må si jeg er stor fornøyd med servicen de viser!! Men er det ingen som har noen kommentarer ang. kvalitet på delene..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 OBSOBS! - En hel HAUG av prisene på nettsidene til den norske avdelingen er ALTFOR lave! De tar kontakt etter dere har bestilt for å informere om at tingene dere har kjøpt egentlig koster mye mer. Har en bestilling inne nå som står til 3750,- på nettet, men egentlig kostet 5000,-... Det var visstnok fordi de hadde lagt ut sidene for tidlig, men bestillingen min har ligget inne i 1,5 uke, og de sa allerede fra første dagen at de skulle fikse prisen på nettet umiddelbart, men det er fortsatt ikke fikset. Synes det er dårlig. Ble skuffet over prisene også, så jeg håper virkelig at varene er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325_e30_2dørs Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2005 Ble oppringt jeg også ja.. Men de var fortsatt MYE billigere en f.eks gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Handler kun hos dem fordi det er rask levering og bra varer,pluss at de gir beskjed når noe ikke stemmer.Tror det henger igjen noen danske priser på sidene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Har en bestilling der nå jeg! Men jeg bestilte org. deler Får håpe den kommer rask og at de ikke plutselig ringer og sier den er dyrere da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Har en bestilling der nå jeg! Men jeg bestilte org. deler Får håpe den kommer rask og at de ikke plutselig ringer og sier den er dyrere da. Du får en mail med postens sporingsnummer når de har sendt pakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå