Kjell Rune Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 I dag har jeg og fruen kjøpt oss hus så nå har jeg blitt gjelds slave for livet jeg og. skal bli fint og flytte inn og komme til ro i noe vi eier selv. glede seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 gratulere så mye!!!! kjenne til den følelsen, kjøpte leilighet for 2,5 år sia. Men er bedre å eie enn å leie, betaler på noe eget... stor kåk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Gratulerer så mye!! Håper det blir min tur også snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Gratulerer, var det med garasje også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Grattulere Kjelds! Kass heu blei d?? Når bli innflyttings fest`n ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Gratulerer da.. Hus med en av de største garasjene i Molde da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Grattis med nytt hus! Er vel som sagt tidligere en gedigen garasje da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Gratulerer ja, kjipt det å få mye gjeld, men etter en stund tenker en ikke så mye på det.... tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Grattis så mye Vi er på utkikk vi å etter hus, og det må være stoooorrr garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Grattis så mye Vi er på utkikk vi å etter hus, og det må være stoooorrr garasje Jeg har bare en leilighet uten garasje, det er noe dritt. Når jeg skal kjøpe hus (engang, hvis og alt det der) så kommer garasje til å bli høyt prioritert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 hehe garasjen blir større en huset Garasje er viktig det er jo der vi gutta oppholder oss mest eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Gratulerer så masse med hus!!!! Får håpe du har garasje der også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 grattis ja!! er vell en stund til jeg kommer til å flytte ut. 18 år :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 ...gratulere! Ikkje fortvil, eg er snart ferdig med nedbetaling av hus og framleis "ung". Det er fort ein spis litt av eit lån! ......berre håpar at alle "medlemane" i familien har fått hus (les:garasje) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Gratulerer så mye!! Ble selv medlem av klubben for boligkjøpere nå på fredagen! Godt med noe FORNUFTIG gjeld for en gangs skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå