BMW_JP Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Baklykten min dugger, har byttet den , men er ikke noe feil med lykten. Det som er problemet er at gummi-listen ikke kommer helt inntil kanten. Så det kommer vann inn på baksiden der. Hva skal jeg legge på gummi-listen så dette blir helt tett? Slik at gummien kommer helt inntil bilen så vann ikke kommer gjennom. Takknemlig for råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 kan man ikke bruke noe silikon og fylle igjen med? Eller kan man kanskej fått kjøpt ny sånn pakning som ligger rundt lykta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Klin på litt silikon, og så kan du borre noen bittesmåhull nederst på lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 uorginale lykter skjønner jeg, ikke helt uvanlig problem det der ta på silikon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PMyrvang Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 dobbel pakning, blir ikke så mye gris... det enkleste å billigste er å borre hull under lykta, slik som det var nevnt over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå