Bimer Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Noen som vet hvordan jeg får koblet vekk hele alarmsystemet? Bilen er en: BMW 525i fra 1991 med orginal alarm. Siemens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 tenkt å ta innbrudd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimer Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2005 hehe! Nei, varselblinkerne slår seg på helt uten mål og mening. Bilen kan stå rolig i en hel dag også plutselig begynner den å blinke. Mistenker at det er noe med alarmen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Finn ut hvor alarmen er koplet til el. nettet? Ingen strøm, inget pip Hvis det ikke går på egne batterier da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimer Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2005 Ja det er akkurat det jeg ikke vet da. Hvor alarmen er koblet til! Er ett par steder å velge mellom. Masse bokser under panseret og masse bokser under baksetet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Har/hadde alarm på min e34. Enforcer trur jeg den het.. Hadde en båks under rattet(ved venstre kne) Der lå det en båks...bare finn ut hvilken ledning man kan ta...noe som heter startsperre å! men fikk den bort til slutt! Vanskeli å forklare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Jeg var ute på biltur med min 525i idag, den fant ut at det var KJEMPEMORSOMT å tute og blinke med blinklysene på fergene... 2 ferger, 2 utløste alarmer... Idet vi skulle gå ned til bildekket på andre fergen hører vi lyden 2 etager opp.. herlig.. Det viser iallefall at jekkesensoren virker.. kanskskje din _ikke_ virker.. eller er veldig følsom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Trådstarter skriver jo att han har original alarm. Enforcer er noe som er ettermontert og som sikkert har en helt annen opplining på ledninger og bokser.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 GLemte det viktigste, i instruksjonsboken står det hvordan du slår av alarmen altså permanent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Siemens er ikke original alarm i BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimer Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2005 jeg er temmelig sikker på at det er orginalt. Er mye spess på den bilen. Syns jeg husker noen sa det var en "USA modell" hva det måtte innebære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Har du en ir fjernkontroll og ett rødt blinkende lys i viftegitteret på dashbordet? det har iallefall min originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimer Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2005 stemmer! Og jeg kan også lukke vinduer og soltak med fjernkontrollen. Skulle gjerne visst hvordan man koblet ut hele alarm systemet for å se om det var det som var årsaken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 som skrevet så står dette i instruksjonsboka, den finner du i hanskerommet. Du trenger jo ikke mekanisk koble den fra, det er jo nok at du skrur den av vil jeg tro. Jeg har aldri fått til å lukke vinduene med min fjernkontroll. jeg tror det er flere typer alarm til E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimer Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2005 visst noen har den instruksjonsboka så må de gjerne poste hva det står her, for den har ikke jeg! Alarmen står avskrudd og alikevel så begynner den plutselig å blinke. Grunnen til at jeg vil koble ut hele alarmsystemet er for å feilsøke. Blinker den ikke lenger da, så er det noe med alarmen. Tror jeg har prøvd alt annet snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå