Gjest Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 ZF-kassen min sluttet å virke, siden jeg har en getrag 260 kasse liggende tenkte jeg at jeg bare skulle montere denne istedet. Går det bra å montere denne kassa på en 86 M20B20? Vet at jeg må ha en kortere mellomaksel, men er det ellers noe jeg trenger for å få denne til å passe? På forhånd takk for hjelp! PS: Ønsker også å kjøpe en E30 325i mellomaksel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 bare å sette i kassa det,er helt lik fysisk med unntak av lengde og følerene,men det er vel en annen utveksling på den? MEn bare å bytte om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 bare å sette i kassa det,er helt lik fysisk med unntak av lengde og følerene,men det er vel en annen utveksling på den?MEn bare å bytte om. Joda, er en helt annen utveksling, bilen blir nok litt latere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå