BMW_JP Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Når jeg kjøpte min 98 modell BMW så luktet den helt ny. Dette er jo en 7 år gammel bil. Hvorfor luktet den ny? Er det noe bilbutikkene sprayer inni i bilen for å få det til å lukte nytt og fresht ut ?i så fall hvor kan man få kjøpt sånt? he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Finnes en wonder baum som heter: New Car Det er den eneste wonderbaumen som ikke lukter værre enn kloakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 er ikke noe de har sprayet inni, bilen bare trivdes så godt på butikken at den blomstret opp igjen-- ;] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 De bruker nok div. Autoglym produkter på interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Eller Armor`All(eller hva de heter, de har også masse forskjellige ineriør sprayer ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Jeg bruker MEGUIARS Quik Interior Detailer på jobben, å den lukter ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pruli Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 MEGUIARS Quik Interior... Hvor kjøper jeg dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Finnes en wonder baum som heter: New Car Det er den eneste wonderbaumen som ikke lukter værre enn kloakk Nei, fy f***. Den er på nederste del av skalaen sammen med de der "tyggisluktende" wunderbaumenene... Langt i fra noe god. Fy!! Skogfrisk, da snakker vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107902 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå